maandag 23 september 2013

Unboxing Deauty Apothecary Box September (nl)

Vandaag werd de Deauty-box van september afgeleverd en er is natuurlijk niets zo leuk als dit maandelijks geschenkje uit te pakken! Deze maand stond in het thema van de apotheek: "Niets persoonlijker dan een doktersvoorschrift. En waar geef je dat af? Juist, bij de apotheek! In jouw Deauty Box kan je deze maan het beste uit de hedendaagse farmacie ontdekken? Maak 'm maar snel open en ontdek samen met Deauty opnieuw wat goed is voor jouw huid en lichaam, op voorschrift."
Ook de binnenkant van de doos was deze maand weer anders. Supercute!
Naar goede gewoonte weer het zwarte papiertje met een wit lintje. Het menu was deze maand wel erg speciaal: een doktersvoorschrift. Bij de vorige boxen vond ik dat het thema altijd erg leuk en gedetailleerd uitgewerkt was en dat is ook deze keer het geval! We krijgen dus een recept van dokter Deauty en de handtekening bestaat uit kleine vogelpootjes. Super!
Bij het openen zien we meteen allerlei productjes zitten. 6 productjes, een staaltje en opnieuw een flyer. Maar wat zit er deze maand exact allemaal in?
"Een voedende crème die je huid iedere dag opnieuw verwent, dat is deze crème van Plante System. Je huid kan de hele dag lang genieten van zijn herstellende en hydraterende eigenschappen. Dankzij kostbare extracten uit de Edelweiss-plant en een unieke formule voelt je huid de hele dag soepel en stralend aan"
De hydraterende crème met Edelweiss van Plante System is een full size en kost normaal 15,25 euro. Op de menu staat dat de full size 30ml is, maar zoals je kan zien is het 40ml. Klein foutje dus, maar gelukkig wel in ons voordeel! Ik kende het merk nog niet, dus ik ben zeker benieuwd om deze crème te testen.
"Met deze handige reinigingsmelk van A-derma heb je geen excuus meer om het reinigen van je gezicht 's avonds over te slaan. Dankzij zijn frisse en zachte textuur, reinigt deze lotion je huid op een effectieve manier. Aanbrengen op een wattenschijfje, in cirkelvormige bewegingen over je gezicht wrijven en klaar. Er is ook goed nieuws voor de gevoeligste huidjes: ook jullie kunnen deze Sensifluid gebruiken want zijn gepatenteerde formule met haverextract beschermt en kalmeert je huid."
De Sensifluid van A-derma bevat 75ml en is dus een reisformaat. De full size bevat 200ml en kost 12,99 euro. Omgerekend komt deze dus op iets van een 5 euro. Als jullie mijn vorige posts hebben gelezen, zullen jullie wel weten dat ik persoonlijk niet zo dol ben op reinigingsmelk. Ik ben dus niet al te enthousiast over dit product, maar ik wil hem wel testen. Misschien kan deze mij dan toch bekeren?
"De inhoud van deze tube bestaat voor bijna 94% uit natuurlijke ingrediënten. En de tube zelf is volledig recycleerbaar. Komt daar nog bij dat in de formule van de body butter geen siliconen en geen minerale oliën verwerkt zitten. Maar gelukkig wel heel veel Guava-extract, wat goed is voor je hele lichaam!"
De Guava Body Butter van Korres is een reisformaat van 50ml. De full size bevat 125ml en kost 16,95 euro, waardoor deze omgerekend op een kleine 7 euro komt. Ik heb nog geen producten van Korres getest en met body butter kan je bij mij niet veel misdoen. Ik ga hem zeker proberen en voorlopig kan ik je al zeggen dat hij wel lekker ruikt!
"Verwen je huid en verwwen jezelf! Deze heerlijke bodylotion bevordert het natuurlijke regeneratieproces van de huid en zorgt ervoor dat ze haar elasticiteit behoudt. Ingrediënten zoals biologische wilde rozenolie, jojoba-olie en hamamelis maken de huid zichtbaar gladder. De verfijnde geur van de Damascusroos verwent al je zintuigen en zorgt voor een zalig ontspannen gevoel."
Deze bodylotion van Weleda is een testerformaat van 20ml. De full size is 200ml en kost 13,99 euro, waardoor deze op een kleine 1,40 komt. De beschrijving klopt wel, want deze bodylotion ruikt hemels lekker! Ik vind het dan ook best wel jammer dat het zo'n klein formaat is. Als deze even goed werkt als dat hij ruikt, zou hier best wel eens een rebuy in kunnen zitten.
"Zacht en verzorgd haar om er weer in te vliegen? Graag! Deze heerlijke shampoo reinigt te jaar en hoofdhuid op een zachte wijze en behoudt de natuurlijke veerkracht en glans van je haar. Hij bevat biologisch pluimgierextract met een regenererende werking en wordt aangevuld met rustgevende macademia notenolie en salie-extract voor een stimulerende en zuiverende werking."
Ook deze shampoo van Weleda is een testerformaat van 18ml. De full size is 190ml en kost 9,99 euro. Omgerekend komt hij op ongeveer 1 euro. Hij ruikt wel lekker, maar superenthousiast word ik hier niet van. Ik heb heel lang haar, dus ik vrees dat ik zan ook erg snel door dit testertje zal door geraken. Ik ben benieuwd!
Naast de 2 vorige Weleda-producten, zat er ook een sampel van de shampoo en conditioner met haver in de box. Hier staat geen informatie over vermeld op het voorschriftje.
"Dankzij Eucerin kunnen we de hele dag lang genieten van heerlijk zachte handen. Deze uiterst milde handcrème maakt je handen glad, zacht en beschermt ze langdurig tegen uitdroging. De pH5 EnzymeProtection houdt de natuurlijke weerstand van de huid in stand. Zonder parfum, zonder kleurstof en hij is ook geschikt voor kinderen en zuigelingen."
De handcrème van Eucering is een reisformaat van 30ml. De full size bevat 75ml en kost 7,80 euro. Dit reisformaatje komt dan ongeveer op 3 euro. De vorige boxen bevatten al enkele producten van Eucerin, waar ik heel tevreden over was. Ik kijk er dan ook zeker naar uit om deze handcrème te gaan gebruiken.
YOUR EXTRA: "Samen met onze nieuwe partner Plante System, verwennen we je deze maand nog eens extra. Als je voor meer dan 20 euro Plante System producten koopt op www.pharma5avanue.com, dan krijg je de Reveil d' Agrumes douchegel (150ml) t.w.v. 9,25 euro gratis!"
Ik heb nog geen ervaring met de producten van Plante System. Ik heb wel een kijkje genomen op de site en ik ga een bestelling plaatsen, zodat ik meteen nog enkele productjes kan uittesten.

Conclusie
Over het algemeen ben ik wel tevreden met deze box. Eerlijkheidshalve vind ik wel dat de vorige twee boxen iets beter waren, al is dat misschien ook een kwestie van persoonlijke smaak. Nu zit er jammer genoeg maar 1 full size in, al haal je wel je 15 euro er goed uit doordat de totaalwaarde rond de 30 euro ligt. Wat ik wel een beetje jammer vind, is de ongelijkmatige samenstelling. Ik heb gezien dat er bij andere personen een oogschaduw van Korres in de box zat en dat is iets wat ik al lang wil proberen. In mijn box zitten 3 producten in de richting van lichaamsverzorging, waardoor een make-up product wel voor afwisseling had kunnen zorgen. Jammer, maar dat zijn nu eenmaal wel de risico's als je een box neemt. Ik ben dus zeker niet teleurgesteld, al had ik wel liever de oogschaduw gekregen.


Vergeet niet dat je nog steeds kan deelnemen aan de winactie! Klik op deze link!

3 opmerkingen:

  1. Ik kreeg allemaal anti-rimpel producten.. ok, ik heb wel wat rimpels, maar nu voel ik me precies een bomma :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de indruk dat de boxen deze maand minder gevarieerd zijn per box. De ene heeft allemaal lichaamsverzorging, de andere anti-rimpel enz terwijl je in vorige boxen een make-up product, iets voor je haar, iets voor je gezicht etc kreeg. Ze hadden misschien beter meer boxen met dezelfde inhoud gemaakt, maar dan wel verschillende producten in de boxen.

      Verwijderen
  2. Wow, echt wel de moeite deze maand! Jammer als je dan natuurlijk alleen maar rimpelproducten krijgt. Ik ben echt aan het overwegen om ook zo'n box te bestellen. Lijkt zo leuk!

    Liefs,
    Marlies (www.goldenmirrorsandpinkbows.be)

    BeantwoordenVerwijderen