maandag 23 september 2013

Shoplog iU (nl)

In de vorige Deauty-box zat een flyer waarmee je bij iU een douchegel kon reserveren. Ik ben deze zaterdag naar Antwerpen geweest om hem op te halen en natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om nog enkele andere dingen mee te nemen.
Benieuwd wat ik allemaal geshopt heb bij iU?
Ik heb al een tijdje last van grote poriën en na wat research te doen, ontdekte ik de Normaderm-lijn van Vichy. Ik zag het starterspakket met de dagverzorging en de cleanser staan en besloot deze meteen mee te nemen.
Ook de Vichy Normaderm nachtverzorgig mocht natuurlijk niet ontbreken!
Hiervoor gingen we oorspronkelijk naar iU: de Bioderma Atoderm douchegel, die je gratis kon reserveren via Deauty.
Ik was ook enorm tevreden over de Karité kit van Rene Furterer uit een eerdere Deauty-box, waardoor ik besloot om de Okara-olie ook eens te testen. Koperrood haar vergt nu eenmaal wat meer onderhoud.
Bij mijn aankoop kreeg ik ook 2 staaltjes van Caudalie mee.

Zo, dat was een kort shoplogje. Ik zal zeker een review van deze productjes online plaatsen binnenkort, maar maar qua gezichtsverzorging ga ik eerst braaf mijn 7 dagen programma's blijven volgen zodat ik van alle producten een correcte mening kan vormen. iU opent binnenkort ook een webshop, dus daar kijk ik alvast naar uit!

Vergeet niet dat je nog steeds kan deelnemen aan de winactie! Klik op deze link!