donderdag 12 september 2013

Catrice - Lashes to kill + upcoming surprise (nl)

Ik heb enkele dagen niet gewerkt aan mijn blog, omdat ik de laatste dagen ziek en lekker snotterend heb doorgebracht. Daarom dus 2 artikeltjes! Vandaag wil ik ook even de Lashes to kill waterproof volume mascara van Catrice bespreken. Krijg je lashes to kill zoals beloofd of is het eerder een fail?
De mascara zit in een stijlvolle, glanzend zwarte huls. De gewone versie heeft gele versiersels en de waterproof versie blauwe. Water en blauw, ik kan de link wel leggen. 
Hij belooft dikke en perfect gevormde wimpers, die langer en mooi gekruld worden. Catrice noemt het zelf "de verleidster onder de mascara's". Dat klinkt allemaal erg interessant!
De applicator bestaat uit een fijn borstelje met haartjes. Vroeger was ik absoluut geen fan van mascara met haartjes en koos ik resoluut voor rubberen borsteltjes. De laatste jaren kan ik dit type borstel echter steeds meer appreciëren.
Links zie je mijn ogen zonder mascara en rechts met mascara. Hij zorgt inderdaad voor langere, dikkere en meer gekrulde wimpers. Tegelijk blijft hij toch subtiel. Als je meer van dramatische wimpers houdt, kan ik me voorstellen dat dit misschien niet de juiste mascara is voor jou. Ik hou zelf wel van een meer subtiel effect en zeker voor een alledaagse look. Het blijft naturel, maar je krijgt een soort verbetering van wat je van je papa en mama bij de geboorte hebt gekregen.
 
Is hij waterproof? Jazeker! Ik heb hem getest in de regen, onder de douche en door mijn gezicht onder te dompelen in een bakje water. Het resultaat daarvan was geen zwarte vegen, geen uitgelopen panda-oogjes en geen geklitte wimpers. Het nadeel daarvan is natuurlijk wel dat je een goede make-up verwijderaar nodig hebt, want anders blijven er wel restjes achter.
 
De mascara is verkrijgbaar bij Kruidvat en je betaalt € 3,99 voor 10ml.


Tot slot heb ik nog een leuke verrassing in petto! Ik had eerder mijn shoplog al geplaatst, maar doordat ik een erg interessante aanbieding kreeg, heb ik nog een bestelling geplaatst bij Yves Rocher. Ik heb verschillende productjes dubbel besteld en wat betekent dit? Give-away! Hou dus zeker mijn blog in de gaten want vermoedelijk wordt de give-away volgende week online gezet! 

2 opmerkingen:

  1. vind hem best mooi resultaat geven, heel subtiel inderdaad maar jij hebt al mooie wimpers van jezelf dus meer heb je ook niet echt nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik heb inderdaad al vrij lange wimpers van mezelf, waardoor ik een subtiele extra wel kan appreciëren voor een everyday look :)

      Verwijderen