vrijdag 27 september 2013

Clinique Long Last Lipstick - All Heart (nl-eng)

Augustus was een feestmaand voor Deauty en hoe kon dat beter gevierd worden dan door een lipstick van Clinique in de box te stoppen? Deauty's birthday was in August and what better way to celebratis this than with a Clinique lipstick?
Zoals je kan zien heeft de lipstick in de box een andere verpakking dan de normale versie. Die uit de box ziet er eenvoudiger uit met een groene verpakking en het logo op de bovenkant. De normale versie heeft een veel chiquere zilveren huls. Waarom is dat? De lipstick uit de box is eigenlijk een luxe sample. Meestal zijn deze lipsticks een gift with purchase. Zo kan je bijvoorbeeld regelmatig vooraf samengestelde setjes van Clinique vinden en deze zitten daar dan in. Mij maakt het persoonlijk niet uit in wat voor huls hij zit. Het draait om de kwaliteit van de lipstick zelf toch?
The packaging of the lipstick in the box packaging is different from the normal version. The one in the box looks more plain with a green packaging and the logo on the top. The normal version has a more upscale silver packaging. Why? The lipstick in the box is a luxury sample. Usually, these lipsticks are a gift with purchase. I don't care about the packaging. It's all about the quality of the lipstick itself right?
Hier zie je de ingrediënten. De lipstick bevat geen parfum en is hypoallergeen. Zo zitten er verzorgende bestanddelen in zoals plantenolie, vetmakende plantaardige was, tarwekiemolie met vitamine E, voedende olijfolie, herstellende Aloë Vera en vochtinbrengende soja-olie. Dat ziet er erg goed uit! Deze lipstick bevat verdorie meer verzorgende ingrediënten als de gemiddelde lippenbalsem!
Here you can see the ingredients. The lipstick contains no perfume and is hypoallergenic. There are nourishing ingredients such as vegetable oil, vegetable wax, wheat oil with vitamin E, nourishing olive oil, healing Aloe Vera and moisturizing soybean oil. Very good! This lipstick contains more nourishing ingredients than the average lip balm!
De kleur is All Heart. Dit is een rode kleur met shimmers. Persoonlijk vind ik dat hij ook een baksteenrode ondertoon heeft naargelang de lichtinval. Zelf zou ik niet snel voor dergelijke kleuren gaan, omdat ik gewoon niet het lef heb om met felle kleurtjes op mijn lippen rond te lopen :)
The color is All Heart. This is a red with shimmers. Personally, I think it has a brick red undertone depending on the light. I wouldn't choose such colors, because I just don't have the guts to wear bright colors :)
 
Het is een felle kleur, maar hij is gemakkelijk op te bouwen. Zo kan je zelf bepalen hoe intens rood je wil gaan. De pigmentatie is dus zeker goed, maar ook niet te overdreven. Voor ik hem opdeed vond ik de kleur echt niets voor mij, maar eens ik hem draag vind ik het erg goed meevallen. Niet iets voor elke dag, maar bij gelegenheid ga ik hem zeker nog dragen in de toekomst.
It's a bright color, but easy to build up. You can determine how intense you want the red to be. The pigmentation is good, but not too exaggerated. Before I applied it I didn't like the color, but once I wore it I thought it was ok. Not an everyday-shade, but occasionally I'll wear it in the future.
 

De Long Last Lipstick belooft je lippen langdurig te verzorgen en hydrateren. Dat doet hij ook wel. In vergelijking met een lippenbalsem als de Baby Lips van Maybelline moet die van Clinique wel onderdoen, maar hij droogt je lippen niet uit. Ik heb de indruk dat mijn lippen inderdaad zacht en verzorgd aanvoelen als ik hem op heb. Bovendien is de naam 'Long Last' echt wel van toepassing. Hij blijft gemiddeld zo'n 6 uur perfect zitten. Met eten en drinken erbij moet ik hem na een uurtje of 4 even bijwerken, maar zeker niet omdat hij volledig weg is. Het glanzende effect gaat er gewoon wat af, maar de kleur zelf blijft perfect zitten. Als je een goede lipstick zoekt die lang blijft zitten en niet afgeeft op bijvoorbeeld je glas, dan is deze zeker een goede optie. De lipstick is verkrijgbaar in de parfumerie voor een adviesprijs van 21,47 euro. Bij Ici Paris XL kan je hem verkrijgen voor 20,50 euro. Niet goedkoop, maar voor deze kwaliteit zeker het geld waard. Ik vind het zelf verschrikkelijk om afdrukken met lipstick achter te laten op een glas of mijn ventje, dus ik zou zeker zoveel willen neertellen om dat te voorkomen.
The Long Last Lipstick promises long-term care and hydration for your lips. It really does that!Compared with a lip balm like the Maybelline Baby Lips, the Clinique lipstick is inferior but still.. I've got the impression that my lips feel really soft and moisturized. Moreover, the name 'Long Last' really does apply. It lasts perfectly for about 6 hours. With food and drinks, I need to retouch after about 4 hours but certainly not because it's completely gone. The glossy effect is gone, but the color itself remains. If you're looking for a good lasting lipstick, this is definitely a good option. The lipstick is available in perfumeries for a suggested retail price of 21.47 euro. At Ici Paris XL, you can get it for 20.50 euro. Not cheap, but well worth the money for this quality. 
 
Momenteel kan je nog steeds deelnemen aan de winactie. Voor meer informatie: klik op deze link!

1 opmerking: