woensdag 25 september 2013

Tag: share the love! (nl)

Ik heb zelf nu enkele maanden mijn blogje, maar naast het schrijven hou ik er ook enorm van om artikeltjes van andere personen te lezen. De allebekendste blogs zoals Misslipgloss, Beautygloss en BeautyLAB klinken de meeste beauty-liefhebbers zeker bekend in de oren. Vandaag wil ik toch ook enkele minder bekende blogs met jullie delen. Ik zou zeggen: share the love en als je zelf nog leuke blogs weet, mag je die altijd delen in de comments! ^^


De eerste blog is Black Organza. Ik ken Sharon via modellenwerk en het is echt een leuke meid met een originele stijl! Als je van fashion houdt is deze blog zeker the place to be. Verder kan je er ook artikels vinden over beauty, modellenwerk en haar eigen kledingontwerpen!

Ook Beauty Before Breakfast volg ik al een hele tijd. Dit is een Nederlandse beauty-blog. Maud maakt erg mooie looks, die mij al enkele malen geïnspireerd hebben. Wat ik erg leuk vind, is dat ze ook Duitse merken zoals P2 bespreekt. Duitsland heeft bij mij een speciaal plekje in mijn hart als het op beauty aankomt en ik hoop zelf binnenkort daar de winkels nog eens leeg te shoppen!
Marlous van Beauty Bomb heb ik leren kennen tijdens het hele WAAT-box gedoe. Dit is echt een superlieve dame, die bewijst dat je geen 16-jarige meid moet zijn om van beauty te houden!
Als je van beauty, fashion en lifestyle houdt, zit jij bij Beautytalk op de juiste plaats! Ik vind haar artikeltjes altijd erg leuk om te lezen. Face it: we hebben niet altijd genoeg centjes om te shoppen, dus is het wel top om fashion-artikeltjes te lezen en zo wat inspiratie op te doen. Leuke extra: Eefje deelt regelmatig promocodes op haar blog!
La BelleChic is een nieuwe blog over beauty en fashion. Kayley is ongeveer gelijktijdig begonnen als ik met haar blog, maar ze schrijft al erg goede artikels! Bovendien heeft deze meid de tijd genomen om op facebook een beautyswap te organiseren, zodat andere bloggers onderling spullen kunnen uitwisselen. Leuke tip: je kan momenteel nog deelnemen aan haar giveaway!!
Lilly and Aline is het perfecte voorbeeld van een allround blog. Deze blog is opgericht door 2 vriendinnen. Eén van deze meisje heb ik leren kennen tijdens mijn modellenwerk en het is een schatje! Wat deze blog zo boeiend maakt is de variatie: recepten, fashion, interieur, beauty,... Je komt hier echt niets tekort!
Nymphette is ook een blog die ik al wat langer volg. Marijke schrijft echt top-artikeltjes over alles wat met beauty te maken heeft. Vooral de beautynieuwtjes en reviews zijn zeker een aanrader. Wat mij persoonlijk het meest aanspreekt, is dat zij ook veel apothekersmerken gebruikt. Ik ben hier zelf de laatste maanden ook steeds meer voor te vinden en ik geloof dat Marijke daar voor iets tussenzit! ;)
Hou je van roze? Ben je stiekem verslaafd aan beauty en fashion? Dan moet je zeker eens een kijkje nemen op The Pink Perfectionist. Ik hou er vooral van om haar reviews te lezen, want die zijn zeker de moeite!
En dan toch wel een beetje de kers op de taart: Beauty Reviews. Samen met Charlotte heb ik de WAAT-box affaire uitgespit en opgevolgd. Zij is uiteindelijk de persoon geweest die me vroeg waarom ik geen eigen blog had. Ze  verdient dus zeker een speciaal plaatsje, aangezien zij me heeft doen nadenken om deze blog op te starten. Neem dus zeker even in kijkje bij deze beautyblog.
Vergeet niet dat je nog steeds kan deelnemen aan de winactie! Klik op deze link!

4 opmerkingen: