zondag 29 september 2013

Bioderma Sensibio H2O micellaire oplossing (nl-eng)

Ik had al eerder vermeld dat ik de laatste tijd een enorm fan ben van micellaire watertjes. Dit flesje is al lang geliefd onder vele beautybloggers en ik was dan ook enorm blij toen deze in de Deauty anniversary box zat. De must-have voor alle beautylovers, maar denk ik er ook zo over?
I had mentioned before that I'm a huge fan of micellar waters. This bottle has been loved by many beautybloggers and I was delighted to find it in the Deauty anniversary box. The must-have for beautylovers, but do I agree?
Deze micellaire oplossing is speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huidjes, maar hij is geschikt voor alle huidtypes. Dit is iets waar ik zeker enthousiast van wordt! Mijn huid veranderd namelijk nogal doorheen de seizoenen, waardoor het erg handig is als je een product hebt dat je altijd kan gebruiken. Wat doet dit watertje eigenlijk? Het verwijdert alle make-up en onzuiverheden zonder het natuurlijke evenwicht van de huid te verstoren. Je kan hem over heel je gezicht gebruiken, inclusief ogen en lippen, doordat er geen zeep, parfum en alcohol in zit. Bijkomend zit er komkommer-extract in, wat erg goed is voor je gezichtshuid! Dat klinkt goed! Werkt hij ook zo goed als beweerd wordt?
This micellar solution is specially designed for sensitive skintypes, but it's suitable for all skintypes. That's something I'm definitely enthusiastic about! What does this product promise? It removes all makeup and impurities without disturbing the natural balance of the skin. You can use it all over your face including eyes and lips, because there's no soap, perfume and alcohol in it. Additionally it contains cucumber-extract, which is very good for your facial skin! That sounds good! Does it work as good as claimed?
Om hem aan een grondige test te onderwerpen, heb ik wat make-up op mijn arm aangebracht. Links zie je een veeg waterproof mascara. Ernaast een gewone lipstick. Daarnaast zie je bovenaan concealer en onderaan een gewoon oogpotlood. Rechts heb ik een veeg gemaakt met gewone, niet-waterproof mascara en onderaan een veegje oogschaduw.
To subject it to a thorough test, I applied some makeup on my arm. There's waterproof mascara, lipstick, eye pencil, concealer, non-waterproof mascara and eyeshadow.
Dit is het resultaat na 1 veegje met de micellaire oplossing op een wattenschijfje. Er is best al wat make-up verdwenen.
This is the result after 1 swipe of the micellar solution on a cotton pad. A lot of makeup has disappeared.
Na wat grondiger vegen is er niets meer te zien. Alle make-up is verdwenen, zelfs de waterproof mascara. Op het gezicht geeft deze micellaire oplossing hetzelfde resultaat en bovendien krijg ik geen irritatie van het product. Ik kan je zeggen dat ik intussen ook een enorme fan ben van dit product! Als ik door mijn huidige stash aan micellaire watertjes ben, wordt dit gegarandeerd een rebuy! Je kan de Sensibio H2O micellaire oplossing van Bioderma kopen bij iU of bij online apothekers zoals Newpharma. De richtprijzen zijn 9,20 euro voor 100ml, 16,50 euro voor 250ml en 19,50 euro voor 500ml. Ik zal meteen een halve liter aanschaffen!
After some thorough sweeps, everything is gone: even the waterproof mascara. On the face this micellar solution has the same result and also I get no irritation of the product. I'm a huge fan of this product! When I'm through my current stash of micellar cleansers, this is a guaranteed rebuy! You can buy Sensibio H2O micellar solution at the pharmacy, iU or other online pharmacies. Retail prices are 9,20 euro for 100ml, 16,50 euro for 250ml and 19.50 euro for 500ml. I'll immediately buy 500ml!

Vergeet niet dat je nog steeds kan deelnemen aan de winactie met producten van Yves Rocher. Klik op deze link!

3 opmerkingen:

  1. Ik gebruik hem ook :) Echt goed spul!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze wil ik ook graag kopen. Ik denk dat ik zelfs meteen voor de halve liter ga omdat hij toch voor elke huid geschikt is en omdat iedereen er lyrisch over is.

    BeantwoordenVerwijderen