vrijdag 11 oktober 2013

Yves Rocher - 7 dagen programma - Anti-Age Global (nl)

De afgelopen weken heb ik verschillende 7 dagen programma's van Yves Rocher getest. Na Hydra Végétal, Nutritive Végétal en Active Sensitive is nu de Anti-age Global als laatste aan de beurt. Anti-age? Nu denk je vast "Saskia, jij bent 23 jaar oud dus waarom in godsnaam anti-age?". Ik heb nog geen rimpels ofzo dus inderdaad, anti-age producten staat nog niet op mijn dringend-nodig-lijstje. Toch was ik benieuwd naar deze producten. Naast rimpels en een verslapte huid belooft deze lijn namelijk ook donkere kringen en een doffe teint aan te pakken. Van die laatste 2 heb dan weer wel eens last dus dat klonk interessant. Bovendien zegt Yves Rocher dat dit product revolutionair is omdat het werkt op basis van het zelfherstellend vermogen van plantaardige stamcellen. Mijn nieuwsgierigheid was alvast gewekt.
De set bestaat uit een dagcrème en een nachtcrème, die je dan dagelijks gebruikt. Hoewel ze in mooie en chique potjes zitten, zijn het jammer genoeg weer potjes. Ook de full size zit jammer genoeg niet in een tube. Ik was vooral verrast door het grote aantal aan verzorgende ingrediënten in deze crèmes. Zo zit er betaïne in, wat ontstekingsremmend werkt. Sheaboter en sojaboonolie zorgen er op hun beurt voor dat de huid diep verzorgd en gehydrateerd wordt. Het appel-extract regelt de zuurtegraad van de huid en ginsens bevordert de bloedcirculatie. De Echinea cellen zorgen er tot slot voor dat het huid herstelt en van binnenuit beschermd wordt. Allemaal verzorgende ingrediënten en daarbovenop geen parabenen. Nice!
Beide crèmes zien er identiek uit: een witte kleur en een dikke, boterachtige substantie. Ze ruiken wel erg lekker naar bloemen. Ze smeren fijn uit en meteen voel je dat je huid gehydrateerd en verzorgd is. Daarover dus zeker geen klagen! Het anti-age gedeelte is jammer genoeg wat anders. Ik kan me niet uitspreken over rimpels en huidverslapping, maar aan een doffe teint en donkere kringen hebben deze crèmes jammer genoeg geen bijdrage geleverd. Ik ben dus zeker tevreden over deze producten, maar alleen in de zin van een gewone dag en nachtcrème. Voor mij is het dan ook niet zo nuttig om deze opnieuw aan te schaffen, aangezien ik andere crèmes heb met dezelfde functies.
 
Wil je deze set zelf eens testen? Dat kan via de website van Yves Rocher. De kennismakingsset bevat 2 potjes van 15ml en kost 9,90 euro. De full size potjes bevatten 50ml en kosten nu ongeveer 25 euro met de korting. Zonder korting ligt de prijs rond de 50 euro per potje. Best prijzig dus! Gelukkig hoef je door de vele acties meestal niet de volle pot te betalen.
 
Zijn er andere dames die wel de anti-age effecten van deze producten hebben ervaren?

Vergeet niet dat je nog maar enkele dagen kan deelnemen aan de winactie met producten van Yves Rocher. Klik op deze link!