woensdag 30 oktober 2013

Tweede nominatie voor de Liebster Award (nl)

Gisteren werd ik voor de tweede keer genomineerd voor de Liebster Award, maar deze keer door Tamara. Voor meer informatie over deze award kan je een kijkje nemen bij mijn artikel van zaterdag. :)
 
De vragen van Tamara: (ik beantwoord alleen de vragen die verschillend zijn van mijn vorige award)
 
2. Hoe combineer je je blog met werk of school?
Momenteel ben ik werkzoekend, dus dan verloopt de combinatie wel vlot natuurlijk :) Eens ik een job gevonden heb, vermoed ik dat het iets moeilijker zal worden om dagelijks een artikel online te zetten.
 
3. Hoe reageert je omgeving op het hebben van een blog?
Goh, eigenlijk zijn alleen mijn husband en mijn vrienden die een facebook-account hebben hiervan op de hoogte. Ik heb niet echt de behoefte om te pas en te onpas overal te vermelden dat ik een blog heb en ik ben tenslotte ook nog niet zo heel lang bezig :) De husband vindt het in elk geval erg leuk!
 
4. Wat is je grootste beautyblunder?
Zelf heb ik nog niet echt heel grote blunders uitgespookt, behalve dingen als met mascara in mijn oog prikken. Ik heb wel al enkele blunders op mijn gezicht gehad door andere MUA's, maar daaraan ga ik een apart artikeltje wijden :)
 
5. Welke beautyblogger inspireert jou het meest?
Ik lees graag artikeltjes van meerdere bloggers en ik ben ervan overtuigd dat ik van elke blogger nog iets kan bijleren. Als ik dan toch één favoriet moet opnoemen, kies ik voor Cynthia. Ze schrijft erg leuke artikels en bovendien lijkt ze me enorm sympathiek :)
 
6. Wat wil je bereiken met je blog?
Ik wil er vooral een leuke hobby van maken en tegelijkertijd de kans hebben om aan andere mensen iets bij te brengen. Ik krijg bijvoorbeeld nu regelmatig e-mails van meiden die vragen om beauty-advies en dat vind ik persoonlijk toch één van de leukste soort mailtjes om te krijgen. Ik help graag mensen en het is natuurlijk altijd leuk als je het gevoel hebt iemand echt een goede tip te geven :)
 
7. Hoe ziet jouw dagelijkse make-up routine eruit?
Goh, ik heb er verschillende voor bepaalde gelegenheden, weekend-week,... Ik heb wel een standaard die dagelijks terugkeert. 'S morgens gebruik ik eerst een facewash en nadien een micellaire reiniger. Vervolgens dagcrème en qua make-up is het op een gewone thuis-dag beperkt tot mascara en lippenbalsem. 'S avonds verwijder ik mijn make-up en gebruik ik een nachtcrème.
 
8. Noem drie favoriete lipsticks
Ik heb er eigenlijk vier. De absolute nummer 1 is Politely Pink van MAC. Dan is het een beetje gelijk spel tussen Rush of Pink van The Body Shop, Natural Rose van KIKO en Natural Beauty van Essence.
 
9. Hoe groot is jouw nagellakstash?
Euhm, te groot? Hier ga ik binnenkort ook een apart artikeltje aan wijden met de nagellak-tag. Momenteel schat ik dat ik ongeveer een 90-tal lakjes heb.
 
10. Koop je liever veel budget make-up, of spaar je liever voor wat luxere merken?
Ik kijk eigenlijk eerder naar het product zelf. Eigenlijk kan je zeggen dat ik graag spaar voor veel kwaliteitsvolle en mooie producten! Ik hou zowel van budgetmerken als van de luxere merken, dus mij maakt het weinig uit :)
 
11. Geef je beste beautytip.
Het is niet cosmetica-gericht, maar mijn beste beautytip is "heb zelfvertrouwen". Iemand met zelfvertrouwen ziet er automatisch goed uit: een stralende glimlach en een "twinkle" in de ogen kan al zoveel doen :)
 
Tijdens de vorige nominatie was het soms moeilijk om te kiezen wie ik nu juist wou nomineren. Dit is dus de perfecte kans om toch nog extra blogs te nomineren :)
 
Ik had graag dezelfde vragen beantwoord gezien, namelijk:
1. Als je een voorwerp zou zijn, welk voorwerp ben je dan en waarom?
2. Wat is een slechte gewoonte van je?
3. Wat is het mooiste compliment dat je al hebt gekregen?
4. Waarom ben je beginnen te bloggen?
5. Welke zijn je meest en minst favoriete beauty-items?
6. Hoe ziet jouw leven eruit naast jouw blog?
7. Als je 1 ding aan jezelf zou mogen veranderen, wat zou dat zijn?
8. Waarom heb je .... (vul in) gekozen als naam van jouw blog?
9. Wat is jouw verborgen talent?
10. Wat is dat ene ding waarvoor je alles aan de kant zou zetten?
11. Naar wie kijk je op?


6 opmerkingen:

  1. Super leuk om je antwoorden te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je nominatie :) En ontzettend bedankt om mij te nomineren, ik ga de vragen nu beantwoorden en het artikel zal snel online komen :) Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk.
    Ik sta er ook tussen. Ik dacht dat ik laatst een andere lijst had zien staan. Volgens mij word ik oud ha ha..
    Ik ga binnenkort ook de vragen beantwoorden. Super tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Saskia! Bedankt dat je mij genomineerd hebt! http://labelleetchic.blogspot.be/2013/11/liebster-awards-nominatie.html Hier zie je mijn antwoorden en mijn nieuwe vragen voor jou, als je nog wilt natuurlijk ;).

    BeantwoordenVerwijderen