woensdag 23 oktober 2013

Essence Long Lasting Lipstick + reminder giveaway/winactie!

Twee weken geleden besloot ik toch maar eens de nieuwe Long Lasting Lipsticks van Essence te testen. Essence is al langer één van mijn favoriete budget-merken, maar de lipsticks vond ik niet zo geweldig. Onlangs werden er nieuwe lipsticks aan het assortiment toegevoegd met de volgende belofte: "lipsticks in 10 intense tinten, die urenlang blijven zitten zonder de lippen uit te drogen." Dat klonk interessant, dus besloot ik er eentje mee te nemen.
 
Two weeks ago, I've decided to try the new Long Lasting Lipsticks from Essence. Essence is one of my favorite budget-brangs, but I didn't really like their lipsticks. Recently some new lipsticks were added with the following promise: "lipsticks in 10 intense shades that last for hours without drying your lips." That sounds interesting.
Het eerste wat ik dacht toen ik de lipsticks zag, was dat Essence er enorm op vooruit gegaan is qua verpakking. De matte, zwarte verpakking ziet er echt niet goedkoop uit. Bovendien hebben ze allemaal een gekleurd bandje, zodat je snel kan zien welke kleur lipstick het is. Dit vind ik alvast leuk!
 
The first thing I thought when I saw these lipsticks, is the fast that Essence really has improved concerning the packaging. This matte black packaging doesn't look cheap. On top, they've got a coloured band so you can see which colour is inside. I like it!
Na het openen van de verpakking, was ik opnieuw verbaasd. De lipstick zelf bevat het Essence-logo. Dit zie je voornamelijk bij duurdere merken, waardoor de lipstick er meteen minder goedkoop uitziet. Goede keuze, Essence!
 
After opening the packaging, I was surprised again. The lipstick has the Essence-logo in it. You mostly see this with high-end brands, so the lipstick immediately looks less cheap. Good choice, Essence!
Er zijn 10 tinten beschikbaar en ik heb gekozen voor 07 Natural Beauty. De stick zelf ziet eruit als een lichte framboosroze kleur, maar eigenlijk is het een natuurlijk nude kleurtje. Voor mij is dit een perfecte my lips but better tint, die ik altijd en overal kan dragen.
 
There are 10 shades available and I've chosen 07 Natural Beauty. The stick itself looks like a light raspberry pink, but it's actually a natural nude. This is a perfect my lips but better shade, which I can wear anytime and anywhere.
De pigmentatie is erg goed voor zo'n goedkope lipstick. Door zijn romige textuur brengt hij gemakkelijk aan en voelt hij ook aangenaam. Hij komt dus zeker zijn belofte na wat het niet uitdrogen van de lippen betreft. Door de zachte textuur blijft hij wel niet zo lang zitten. Na 2 uur of na een maaltijd moet je dus zeker even bijwerken, maar dat is dan ook het enige nadeel dat ik kan opnoemen.
Je kan deze lipsticks kopen bij Kruidvat voor 2,39 euro. Een budgetvriendelijke prijs voor een stijlvolle en kwalitatief goede lipstick! Hebben jullie al een Long Lasting Lipstick van Essence gekocht?
 
The pigmentation is really good for such a budgetfriendly lipstick. Because of it's creamy texture, it's easy to apply and it also feels nice. It keeps it's promise considering the non-drying effect. The soft texture also means that it doesn't last very long. You have to retouch after 2 hours or a meal, but that's the only negative thing I can mention.
You can buy these at Kruidvat for 2,39 euro. A budgetproof price for a stylish and good quality lipstick! Have you bought a Long Lasting Lipstick from Essence yet?
 
 
Reminder: Als je van lipproducten houdt, kan je nog steeds een lippenbalsem van Plante System winnen: klik hier om deel te nemen!
Reminder: If you like lipproducts, you can still win a Plante System lip balm: click to participate!

7 opmerkingen:

  1. Erg mooie kleur. Perfect voor overdag, niet te, maar ook niet te gewoontjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie kleur! Ik heb coral calling uit deze lijn, prachtige kleur en blijft ook nog eens goed zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er zelf ook twee. En voor de prijs is de kwaliteit echt wel goed! Zeker de moeite om er een paar aan te schaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook het is nu een van mn favoriete kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een erg mooie lipstick, zeker voor die prijs! Inderdaad ook leuk dat ze het logo er in hebben verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!!
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award op www.salonmoniq.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik maak er vandaag of morgen meteen een artikel over :)

      Verwijderen