maandag 14 oktober 2013

Bekendmaking winnaar giveaway + nieuws and English articles!

Zoals beloofd maak ik vandaag bekend wie mijn giveaway met Yves Rocher producten heeft gewonnen. Tromgeroffel.... And the winner is:
Gefeliciteerd Lilly Aline! Gelieve zo snel mogelijk een mailtje te sturen naar virusofbeauty@gmail.com met je adresgegevens zodat ik je pakketje kan versturen!
 
Aan de personen die niet gewonnen hebben: niet getreurd, ik heb nog goed nieuws! Deze maand staan er maar liefst twee giveaways gepland. De eerste zal deze week al starten en de tweede op het einde van de maand. Ik ga nog niet teveel verklappen, maar ik kijk vooral uit naar de tweede giveaway. Die organiseerd ik om mijn derde huwelijksverjaardag te vieren en daarbij geef ik één van mijn beste aankopen van de laatste jaren weg!
 
Nog ander leuk nieuws! Ik heb een Facebook-pagina aangemaakt: klik hier. Dit is goed nieuws voor personen die geen gebruik maken van Bloglovin', maar wel graag op de hoogte willen blijven van mijn artikeltjes. Voortaan kan je mij dus ook volgen via Facebook.
 
Ook zal ik sommige artikels zowel in Nederlands als Engels schrijven. Ik ben momenteel ook bezig met oudere artikels hiervoor aan te passen. Omdat dit toch wat extra werk vereist beperk ik mij tot artikels waarbij de Engelse taal nuttig is voor anderstalige lezers. Zo zullen bijvoorbeeld de unboxing artikels van de Deauty-box alleen in het Nederlands verschijnen.
I will write some of my articles in Dutch and in English. I'll do this for future articles as well as some of my older ones. Because of the extra ammount of work, I'll only do this for articles where the use of English is useful for foreign readers. For an example the unboxing articles of the Belgian Deauty-box will only be in Dutch.
 
Als er nog zaken zijn die jullie graag willen zien, hoor ik het graag!
 
-xxx-
VirusOfBeauty



1 opmerking: