dinsdag 29 oktober 2013

Unboxing Deauty Vitality Box Oktober (nl)

Gisteren kreeg ik eindelijk mijn Deauty-box van oktober aan. Deauty heeft natuurlijk rekening gehouden met het herfstweer, waardoor deze maand een Vitality-boost op het menu stond: "De vakantie lijkt al eeuwen geleden, de dagen worden korter en de zon verdwijnt sneller achter de horizon. Inderdaad, de zomer is voorbij. Deze maand bereidt Deauty je voor op de herfst, dankzij een box bomvol energie! Boost je beauty met onze verkwikkende, antioxiderende en stimulerende cosmeticaproducten. In de Deauty Vitality Box van oktober zitten allerlei energiebommetjes die goed zijn voor je gezicht, je haar en je lichaam!
"Haardrogers, stijltangen, koude, wind...je haar zou voor minder broos worden! Deze shampoo met Kinine van Klorane is hier het perfecte middel voor en vormt een echte bron van energie voor je haar. Hij gaat er namelijk voor zorgen dat het haar tserker groeit en er gezonder en steviger uitziet vanaf de wortel tot de puntjes!"
Deze Kinine shampoo van Klorane is een full size van 100ml en kost normaal 5 euro. Ik gebruik al enkele producten van Klorane (review volgt nog!) en ben dus zeker benieuwd naar deze shampoo. Winter en herfst betekenen voor mij vaak droger en pluizig haar, dus het zou super zijn als deze shampoo doet wat hij belooft!

"Staat de vermoeidheid en stress op je gezicht te lezen? No worries, Nuxe weet raad! De Crème Prodigieuze is een bestseller die de huid hydrateerd, verkwikt en beschermt tegen oxidatieve stress, de voornaamste reden van huidveroudering. Verwen je huid met dit concentraat bestaande uit drie antioxiderende bestanddelen: lamsoor, donsbloem en cacao-extracten en wapen je huid tegen de koude van de herfst!"
De full size van 40ml kost 24,50 euro. Dit is een sample van 15ml waardoor hij een waarde heeft van 9,19 euro. Deze crème is echt een cult-product in de beauty-wereld dus ik ben best een beetje beschaamd dat ik deze nog niet heb geprobeerd. Gelukkig heeft Deauty me nu eindelijk de kans gegeven om uit te testen of al de goede ervaringen van andere bloggers ook op mij van toepassing zijn :)
"Deze biologische gel van Plante System werd speciaal ontwikkeld voor de gevoelige huid rond je ogen en heeft onmiddellijk een verkwikkend en ontzwellend effect dankzij de combinatie van natuurlijke bestanddelen. Het gaat rimpels te lijf, zorgt dat wallen kleiner worden, stimuleert en verstevigt. Een echte opkikker voor je blik!"
Dit is een full size van 15ml en kost normaal 10 euro. Ik heb intussen enkele producten van Plante System in mijn stash en ik kan je zeggen dat ik daar al erg tevreden over ben. Eén van deze producten zit nu ook in een winactie (zie de link hieronder), dus als je Plante System niet kent is dat natuurlijk ideaal om er kennis mee te maken! Deze gel had ik nog niet, maar een gel tegen donkere kringen is natuurlijk altijd welkom. Hier ben ik dus zeker benieuwd naar.
"Bezorg je haar de energie en vitaliteit dat het verdient! Dankzij dit herstellend masker blaast Redken de kleurmoleculen nieuw leven in en sluit ze op in de haarvezel, waardoor je haarkleur weer helemaal gaat schitteren. Breng het masker aan op vochtig haar, laat 5 tot 15 minuten inwerken (afhankelijk van de staat van je haar) en spoel vervolgens grondig uit. Een keer per week gebruiken of na elke wasbeurt indien nodig."
Dit is een reisformaat van 30ml. De full size bevat 250ml en kost 34,50 euro. Deze tube heeft dus een waarde van 4,14 euro. Wat een mooie roze tube! Ik heb zelf nog geen ervaring met Redken, maar heb er wel al veel goede dingen over gehoord. Met mijn moeilijk te onderhouden koperkleurtje ben ik dus zeker benieuwd naar de werking.
"Schud je zintuigen wakker met deze douchegel van Jeanne en Provence, die de huid zacht reinigt en een heerlijk, delicaat parfum achterlaat. Dankzij de formule rijk aan natuurlijke essentiële oliën krijgt je huid 's morgens onder de douche al een echte boost. De zeep is van plantaardige oorsprong en is verrijkt met glycerine - extra lief voor je velletje dus."
Ook deze tube is een reisformaat. De full size van 250ml kost 4,50 euro, waardoor deze tube van 50ml een waarde heeft van 0,9 euro. Ik had nog geen producten van Jeanne en Provence, maar als camé-liefhebber was ik hier wel al even benieuwd naar. De douchegel ruikt alvast heerlijk!
"Ellaginezuur is een stof die van nature o.a. in granaatappel, frambozen en noten zit. Het is een krachtige antioxidant die verstevigend werkt en zorgt voor een stralende en frisser uitziende huid. Het is in het bijzonder geschikt voor een vermoeide of doffe huid en is ook aan te raden om schadelijke effecten van roken tegen te gaan. Hét middel dus om je huid tijdens de koude herfstdagen een gezonde boost te geven!"
Dit is een full size van 15ml en kost normaal 13,40 euro. Ik gebruik al heel wat producten van Etat Pur en intussen is dit één van mijn favoriete merken op gebied van huidverzorging en -reinging. Ik was dan ook erg blij met dit product, tot ik het flesje uit de doos haalde. Daarop stond namelijk aangegevan dat de vervaldatum 10/2013 is. Normaal begint de periode te tellen vanaf de opening, maar aangezien het hier om een concentraat gaat, ligt dat toch even anders. Dit is dus hetzelfde als voedingsmiddelen. Deauty is hier intussen van op de hoogte en gaat het probleem oplossen. Deze ga ik voor alle zekerheid toch maar niet gebruiken. Jammer!

Conclusie
Over het algemeen ben ik best tevreden over de inhoud en ook omdat je de 15 euro er zeker uithaalt met een totaalwaarde van 42,63 euro. Er zitten enkele producten en merken in die ik al een tijdje wou leren kennen, waardoor het doel van dergelijke boxen zeker bereikt is. Wel vind ik het jammer dat er een product in zit dat niet meer bruikbaar is. Dit is de eerste keer en ik ben intussen al een jaar geabonneerd, dus ik stel dit zeker niet gelijk aan de WAAT-box waar er in elke box meerdere oude producten zaten.

Wat vonden jullie van de box?

Je kan nog tot morgenavond deelnemen aan de winactie van Plante System: Klik hier