dinsdag 29 april 2014

Yves Rocher - Volume Vertige mascara (nl)


Onlangs reviewde ik al twee mascara's van Yves Rocher, maar toch mag deze Volume Vertige mascara niet aan het lijstje ontbreken! Yves Rocher omschrijft deze mascara namelijk als dé mascara voor maximaal volume en de perfecte krul. De verpakking ziet er in ieder geval al erg mooi uit. Het is echt een spiegeltje dat meteen opvalt tussen je andere mascara's.


De mascara heeft een plastic borsteltje met een zandlopervorm. Hij is best groot en hoewel dat ideaal is voor de bovenste wimpers, vergt het toch wat oefening voor de kleine onderste wimpers. Het borsteltje heeft een ingebouwd reservoir zodat je net voldoende product hebt om met één laagje reeds de perfecte dosis volume te bereiken. Het handige hieraan is dat je niet telkens de borstel in de huls moet dippen om meer product te nemen. De formule bevat bovendien een fixerend plantenextract voor de perfecte krul.


De mascara is verkrijgbaar in drie kleuren en ik heb de zwarte versie hier op. Links zie je mijn ogen zonder mascara en rechts met de Volume Vertige mascara. Wat kan ik zeggen? Hij werkt en hij doet exact wat hij belooft te doen. Hij geeft duidelijk meer volume, meer lengte en een opvallende krul. Dit is één van de weinige mascara's die zo mooi krullen zonder een aparte wimperkruller te gebruiken dus dat is wel een enorm pluspunt. Ik ben in ieder geval volledig verkocht aan deze mascara en wat de mascara's van Yves Rocher betreft, staat hij zeker op gelijke hoogte met mijn liefde voor de Sexy Pulp mascara.

Je kan de mascara verkrijgen in de verkooppunten en webshop van Yves Rocher. Hij kost 19,90 euro, maar door de vele kortingsacties bij Yves Rocher zal je zelden de volle pot betalen. Normaal zou ik een 20-tal euro zelfs best veel vinden voor een mascara, maar uiteindelijk heeft deze wel een bijzonder effect dat ik nog niet vaak ben tegengekomen.

Vandaag is de voorlaatste dag om deel te nemen aan de winactie voor het grote pakket! Klik hier!