zondag 20 april 2014

Blog on the Center Stage # 5: Miss Mirthe (nl)

Met een dagje vertraging, maar daarom zeker niet minder belangrijk: vandaag is Miss Mirthe de blog on the center stage! Als je jouw blog graag eens in de aandacht wil zetten, kan je mailen naar virusofbeauty@gmail.com


De persoon achter de blog: wie ben je?

Ik ben Mirthe, grotere zus van Esther, Irene en Veerle en ik blog op missmirthe.nl waar ik voornamelijk over beauty schrijf.

Blog on stage: waarover gaat jouw blog?

Meestal over beauty, maar soms komen fashion en lifestyle terug. Fashion in vorm van een outfit en lifestyle in een personal update.

De geboorte: hoe en waarom is jouw blog tot leven gekomen?

Mijn blog is tot leven gekomen omdat ik met mensen mijn liefde voor beauty wou delen. En omdat ik schrijven altijd al leuk vond.

Work-a-holic: hoe vaak post je een artikeltje en hoeveel tijd spendeer je aan je blog?

Ik post bijna iedere dag een artikel. Ik ben meestal wel drie uur bezig met mijn blog bezig. Ik moet hard werken ;)


Het publiek: heb je veel bezoekers en hoe belangrijk vind je het aantal bezoekers?

Ik heb best wel wat bezoekers. Nu 70 bezoekers wat ik best leuk vind. Voor mij zijn bezoekers niet super belangrijk maar het is natuurlijk wel leuk. 

The motivational coach: Hoe motiveer je jouw lezers om jouw blog te blijven volgen?

Door bijna iedere dag een artikel te posten. En als mensen mij op bloglovin volg volg ik hun terug. 

De batterij: wat zijn volgens jou de positieve en negatieve kanten aan bloggen?

De positieve kant aan bloggen is dat ik altijd over beauty kan praten. En het is gewoon super leuk. De negatieve kant is dat je blog toch veel tijd opslurpt, zonder dat je dat merkt!


Blogverslaafd: volg je zelf ook blogs? Zo ja, welke zijn je favorieten?

Ik volg veel te veel blogs. Mijn favorieten zijn Beautygloss en Pinkgraphics, ook vind ik Teskuh en Lifesplash errug leuk!

De leermeester: hebben andere bloggers een invloed op je eigen manier van bloggen? Heb je ook andere bronnen van inspiratie?

Ik heb niet echt mensen die mij beinvloeden. Ik ga mijn eigen gangetje ;)

Very Important Blogger: ga jij naar events voor bloggers en/of heb je samenwerkingen met bepaalde bedrijven om producten te reviewen?

Nee, wat ik heel erg jammer vind. Ik zou graag samenwerkingen willen of naar events gaan.

The Social Network: waar kunnen we je overal vinden op sociale media? Plaats gerust de linkjes!

Leuk! 

Het grote favorieten topic! Noem je favoriete cosmetica-merk, fashion of juwelen merk, hobby, eten en drinken.

Ik vind Catrice en Essence erg fijn en Opi! Ik hou van spaghetti en mijn hobby is natuurlijk bloggen! ;)


Ka-ching! Ben jij een budget-shopper of kies je liever voor luxe-merken? Wat is het duurste cosmetica product en kledij/accessoire dat je gekocht hebt?

Budgetgirl here! Mijn duurste product? Ik zou het niet weten.

Hey big spender! Koop je vaak producten speciaal voor jouw blog? Denk aan reviews, shoplogs, camera’s,…

Ik koop producten die ik interresant vind en die review ik. Ik heb al een fantastische camera. Maar verder koop ik niet echt iets speciaal voor mijn blog. 

Bedankjes: zijn er mensen die je graag wil bedanken voor het succes van jouw blog?

Jaa! Mijn moeder en zusje Esther die outfitfoto's voor me maken, mijn vader die de technische dingen voor mijn blog regelt en mijn volgers!


Game over: wil je graag nog iets vertellen dat ik niet heb gevraagd?

Ik vind het een super leuke rubriek Saskia! Bedankt dat ik daar in mocht!