woensdag 30 april 2014

Clinique All about eyes serum (nl)


Tijd voor een Clinique-review en wel van het bekende All about eyes serum. Ik gebruik deze en de oogcrème al geruime tijd, maar vandaag ga ik het alleen over het serum hebben. Het serum belooft wallen weg te masseren, te verfrissen en hydrateren. Het zou zowel op korte als lange termijn een verhelderend en oplichtend effect hebben op de ogen. Tot slot zorgen caffeïne, antioxidanten en kalmerende plantenextracten ervoor dat donkere kringen bestreden worden. Hij is geschikt voor iedereen en het maakt niet uit welke leeftijd of huidtype je hebt. 


De verpakking bevat een roller waardoor je het serum kan inmasseren. Hierdoor is hij ook zuinig en hygiënisch in gebruik en kom je best een tijdje toe met een klein sampletje zoals deze. De roller heeft ook nog twee andere functies. Ten eerste zorgt het roestvrij stalen balletje voor extra verkoeling en ten tweede zorgt de zachte massage ervoor dat afvalstoffen snel afgevoerd worden.

Conclusie? Ik vind het een heel fijn product, maar niet levensnoodzakelijk. Hij voelt aangenaam verfrissend aan en hij heeft ook wel een licht ontzwellende werking, maar een wondermiddel is het zeker niet. Verwacht dus niet dat je wallen en donkere kringen plots verdwenen zijn, want ik heb hier zelf eigenlijk geen effect ondervonden. Wat hij wel doet, is zorgen voor een verfrist en wakkerder gevoel. 

Dit serum is verkrijgbaar in de parfumerie of via de Clinique webshop. Hij heeft een adviesprijs van 31.55 euro voor 15ml. Dat vind ik persoonlijk best prijzig. Omdat ik gemerkt heb dat een sampletje echt enorm lang meegaat, kies ik er dan ook voor om samengestelde pakketjes te kopen waar dit serum bij zit. Zo kan ik van meerdere producten genieten en heb ik het serum er toch bij.

Vandaag is de laatste dag om deel te nemen aan de winactie voor het grote pakket! Klik hier!