woensdag 23 april 2014

Unboxing: Deauty-box van april 2014 (nl)


Ja hoor: vandaag kwam de Deauty-box weer aan! Deauty vertelt: "Heerlijk. Vanaf april zitten de koudste maanden er weer op en bovendien staan er ook een aantal lange weekends voor de deur. Wie uitstapjes gepland heeft zal dan ook extra blij zijn met de handige travel-size producten in deze Deauty Box, en voor de rest gaan we je lichaam ook alvast shortjesproof maken met een aantal fijne producten! Aan de slag en genieten maar!


Bij het openen zag ik al enkele kortingsbonnetjes zitten. Altijd handig natuurlijk als je graag iets opnieuw wil aankopen en tegelijk van de korting wil profiteren! Maar nu het belangrijkste: de producten!


"De naam zegt het al: hier krijg je heerlijk zachte lokken van. Deze shampoo en conditioner zijn speciaal ontwikkeld voor droog, breekbaar haar en zorgen ervoor dat de knopen wegblijven - maar de glans zeker niet. Als je voortaan niet meer van je eigen haar kunt afblijven...dan weet je alvast hoe dat komt"

De full size versie van 300 ml kost 20.50 euro, waardoor deze sample van 50ml een waarde heeft van 3.41 euro. Redken is een goed merk en ik hou ook wel van goede shampoo's. Alleen hebben dergelijke versies vaak de neiging om mijn haar eerder fluffy te maken dan zacht, dus ik hoop dat ik deze keer een goede te pakken heb!


"Na de shampoo komt uiteraard de conditioner. De All Soft Conditioner verzacht en ontwart, en ook pluis zou moeten minderen dankzij dit fijne product. Let op: het is vast lang geleden dat je haar nog zo zacht aanvoelde..."

Ook dit is een sample van 30 ml met een waarde van 2.72 euro. De full size van 250ml kost 22.60 euro. Ook hier kan ik alleen maar zeggen: enorm benieuwd, maar een beetje bang voor fluffyness.


"Wil je graag wat kilootjes kwijt voor het bikiniseizoen aanbreekt? Wij ook. De Power Slim producten kunnen ons daar gelukkig bij helpen. De bedoeling is niet per se om minder te eten, wel om anders te eten, en wie goed z'n best doet kan zo'n 1.5 tot 2 kg per week afvallen. De Power Slim producten zijn een aanvulling op je gewone maaltijden, en deze Ready to Drink Mocha biedt je alvast een lekker voorproefje. Succes!"

Dit is een full size van 250ml, maar natuurlijk zitten er in de oorspronkelijke verpakking 3 doosjes. Normaal kost deze 9.50 euro zodat dit enkeltje een waarde heeft van 3.16 euro. Persoonlijk ben ik echt geen voorstander van dergelijke producten. Ik zit in een wereldje met veel modellen en ik weet intussen hoe groot het anorexia-probleem is. Ik heb dan ook een dubbel gevoel bij dit product, omdat er toch veel jonge meiden de Deauty-box hebben... Nuja, ik ga hem wel eens proeven, aangezien 1 busje natuurlijk niet tot 2kg gewichtsverlies zal leiden. 


"Klaar om je wintervelletje vaarwel te wuiven? Dankzij deze Natural Bronzer mag je binnen de kortste keren rekenen op een stralend, egaal kleurtje - zonder dat je op de zomer hoeft te wachten. Deze gezichtscrème met abrikozenextract heeft een fijne, frisse textuur die niet vet aanvoelt. Je ziet onmiddellijk het resultaat, en je kleurtje blijft een hele week hangen. Smeren maar!"

Dit is de enige echte full size in de box: 50ml voor 9.99 euro. Eerlijk? Ik hou absoluut niet van dergelijke producten... Ik heb een hele lichte huidskleur, waardoor zulke zaken al snel een wortel-effect hebben op mij. Liever dus als witte melk de zomer in, dan als levende wortel. 


"Body lotion voor onder de douche? Dat kan, ja. Eucerin heeft er een ontwikkeld die geschikt is voor de gevoelige huid, die beschermt tegen bacteriën en andere schadelijke stoffen maar ook vochtverlies tegengaat. Opgelet, dit is geen 2-in-1 product. Eerst je favoriete douchegel gebruiken dus, dan de In-Shower Body Lotion aanbrengen en vervolgens afspoelen. Zonder parabenen, parfum of kleurstoffen."

Nog een sampletje van 50ml voor 2.12 euro (full size 400ml 17 euro). Deze staat alvast klaar om straks te gebruiken. Wel een beetje jammer dat het geen 2-in-1 is, maar omdat Eucerin me altijd zo blij heeft gemaakt wil ik dat best door de vingers zien!


"De Normaderm-lijn van Vichy heeft ondertussen een mooie reputatie opgebouwd. Hoog tijd dus dat iedereen deze fijne reinigingsgel leert kennen die pukkeltjes, verstopte poriën en een glimmende huid tegengaat. Doeltreffend, maar toch mild - dus ook voor gevoelige huidjes. En wie zelden met huidproblemen te kampen heeft (you lucky woman), bewaart deze gel gewoon voor noodgevallen. Voor een gladdere, zichtbaar gezondere huid"

De full size van 200ml kost 13.35 euro, waardoor deze versie van 100ml op 6.68 euro komt. Dit is één van mijn grote favorieten! Ik vind het dus helemaal niet erg dat ik dus nu een nieuwe heb voor als mijn andere tube op is. Wie graag wil weten waarom ik deze zo fijn vind, kan hier de review lezen.


Het eindoordeel: dubbel gevoel. Er zitten enkele hele fijne producten in de box, maar ook enkele die mij absoluut niet bevallen. Bovendien heeft deze box een totale waarde van 28.08 euro. Het drankje is een extra dus als je die eraf zou halen blijft er maar een kleine 25 euro over. Dat is een waarde die heel veel lager ligt dan die van de boxen voor de prijsverhoging. Conclusie? Je betaalt dus meer, maar de waarde is lager. Ik weet niet of ik dat wel zo fijn vind eigenlijk. Bovendien zat de vorige box vol samples en is dat eigenlijk ook hier voor het grootste deel weer zo. Ik ga mijn abonnement verlengen voor 3 maanden als allerlaatste kans, maar als dit zo blijft dan vrees ik dat ik er toch mee ga stoppen...

Wat denken jullie?

Vergeet niet dat je nog steeds kan deelnemen aan de win-actie om een beauty-pakket ter waarde van 137 euro te winnen: klik hier om deel te nemen!