dinsdag 22 april 2014

Unboxing: la boite d'Hortense maart (nl)

Het is wat te laat, maar door een foutje in mijn camera kon ik jammer genoeg mijn foto's even niet overzetten. Dat is intussen gelukkig opgelost, dus wil ik vandaag toch nog even de unboxing van la boïte d'Hortense van maart laten zien! Ik was niet zo blij met de box van januari, waardoor ik die van februari overgeslagen heb. Toch wilde ik het in maart nog eens een kans geven. Kijken jullie mee?


Deze maand geen doos, maar een leuk zakje! Dat vind ik wel een leuke en herbruikbare afwisseling! Jammer genoeg had ik deze maand wel geen menu ontvangen (geen idee of dit een ongelukje is of dat niemand er een had) waardoor ik dus ook geen bijkomende info of prijzen heb. Niet zo fijn voor mij, maar ook wat onhandig voor jullie!


Joepie! Opnieuw een losse thee van hun handgemaakte soort! Ik vond de vorige heel erg lekker en ook deze versie met groene en zwarte thee met bloemen beviel me enorm. Erg blij dus dat deze erin zat.


Dit pakje deed me eerst even hopen op nog een thee, maar blijkbaar zijn het eetbare bloemen die je in je eten en drinken kan gebruiken. Ik ben zelf een echte keukenpiet (als ik tenminste iets speciaal mag maken!) dus dit vind ik wel fijn. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar dat zal zeker niet lang op zich laten wachten.


Verder zat er een gelaatsmasker op basis van gele klei in de doos (of beter gezegd zak). Argiletz is een merk waar ik zelf nog nooit van gehoord heb, maar aangezien het een masker is dat voor 100% uit natuurlijke klei bestaat, denk ik dat dit voornamelijk een bio-merk is. Ik ben in ieder geval benieuwd om het te testen!


Nog een onbekend merk voor mij: Jonzac. Dit is een spuitbusje met thermaal water. Aangezien ik altijd een grote fan ben geweest van de versie van Avène, sta ik vooraan in de rij om dit te proberen. Ok, het is water...correct. Maar de versie van Avène vind ik persoonlijk een wondermiddel als je bijvoorbeeld last hebt van irritaties na het scheren, waxen of epileren. 


Van dit zakje stond ik toch wel even te kijken. Ik dacht dat deze "wasnootjes" bedoeld zouden zijn voor onder de douche, maar na wat vertaalwerk bleken deze natuurlijke vervangers te zijn voor anti-kalk blokjes in de wasmachine. Ik heb deze intussen al getest en hoewel ik niet meteen een groot verschil zie met andere blokjes, moet ik wel zeggen dat mijn was anders ruikt: veel natuurlijker met een lichte toets van jasmijn. 


Tot slot kregen we een paar oorbellen van Tiroir de Lou. Aangezien ik zelf constant juwelen maak en hierbij ook een specifieke stijl heb, vond ik deze ook niet zo heel bijzonder. Ik schrok me dan ook een bult dat deze oorbellen meer dan 35 euro kosten, terwijl ze gewoon verguld metaal zijn. Ik vind ze zeker leuk, maar ik zou er zelf nooit zoveel aan uitgeven/

Al bij al vond ik deze box best leuk, al was het wel een enorme misser dat ik deze maand geen extra informatie kreeg over de producten, prijzen, verkooppunten,... Wat vinden jullie? 

Vergeet niet dat je nog steeds kan deelnemen aan de win-actie om een beauty-pakket ter waarde van 137 euro te winnen: klik hier om deel te nemen!