vrijdag 4 april 2014

Blog on the Center Stage # 3: Aphelium

Het is weer vrijdag en wat betekent dat? Een nieuwe BotCS! Wil jij ook graag een plaatsje op mijn blog? Stuur dan een mailtje naar virusofbeauty@gmail.com met als onderwerp 'Blog on the Center Stage'.

De persoon achter de blog: wie ben je?

Ik ben een 21-jarig persoon genaamd Stéphanie. Op dit moment zit ik lekker kansloos thuis te wachten tot ik volgend jaar kan studeren.

Blog on stage: waarover gaat jouw blog?

De laatste tijd ben ik persoonlijk erg aan het groeien. Zowel qua innerlijk als qua uiterlijk. Deze vooruitgang documenteer ik op mijn blog, en daarnaast post ik ook andere dingetjes die mij interesseren.

De geboorte: hoe en waarom is jouw blog tot leven gekomen?

Men neme een roze jurkje, een manwijf (ik dus) en een feestje. Combineer die drie en het bleek dat daar een blij iemand uit kwam.  Ik liet het aan iedereen weten hoe het me beviel. Nou, dat zijn 10/20 personen, en als je telkens elke update aan ze persoonlijk moet vertellen, ben je voor eeuwig bezig. Dus toen besloot ik een blog te starten. Ik had sowieso de behoefte om weer een website te starten, aangezien ik al bijna 10 jaar bezig ben met websites. 

Dit is het jurkje dat ik die nacht aan had...

Work-a-holic: hoe vaak post je een artikeltje en hoeveel tijd spendeer je aan je blog?

1 keer per dag. Ik besteed ongeveer 2 uur per dag aan het schrijven van de artikelen alleen al.

Het publiek: heb je veel bezoekers en hoe belangrijk vind je het aantal bezoekers?

Dat verschilt per dag, maar ik zit zo tussen de 30-40 bezoekers per dag in. Dat vind ik méér dan zat, mijn vorige websites hadden dat lang niet. Dus ik ben ultiem tevreden!

The motivational coach: Hoe motiveer je jouw lezers om jouw blog te blijven volgen?

Elke dag posten. Simpel.

De batterij: wat zijn volgens jou de positieve en negatieve kanten aan bloggen?

Positief: 
- Je komt in contact met mensen
- Ik ben weer aan het schrijven geslagen
- Comments zijn ook altijd leuk!

Negatief:
- Het kost zo godsgruwelijk veel tijd. 

Blogverslaafd: volg je zelf ook blogs? Zo ja, welke zijn je favorieten?

Ik volg een shitlading bloggers via Bloglovin'! Maar ik vind zowiezoe.com en lisanneleeft.nl toch wel 2 goede blogs!

De leermeester: hebben andere bloggers een invloed op je eigen manier van bloggen? Heb je ook andere bronnen van inspiratie?

Nee. Andere inspiratiebronnen zijn gewoon wat ik tegenkom in mijn kast, op straat, in de winkel, en van daaruit krijg ik veel ideeën.

Very Important Blogger: ga jij naar events voor bloggers en/of heb je samenwerkingen met bepaalde bedrijven om producten te 
reviewen?

Nope. Dat is niet van toepassing op mij, als persoonlijke blogger zijnde.

The Social Network: waar kunnen we je overal vinden op sociale media? Plaats gerust de linkjes!


Het grote favorieten topic! Noem je favoriete cosmetica-merk, fashion of juwelen merk, hobby, eten en drinken.

Ik heb te weinig verstand van cosmetica om er een favoriet merk uit te kiezen. 
Mijn favo fashionmerk is Yolanda (http://yolandadress.taobao.com/). Het is een off-brand lolitamerk, die naar mijn mening mooie maar betaalbare kleding heeft.
Mijn favoriete hobby is uitgaan, eerst dacht ik aan zeepmaken, maar dan kom je met zo'n grote voorraad te zitten! Uitgaan kan ik blijven doen als ik daar zin in heb :P
Eten en drinken zijn blauwe taksi en cheesecake. Om nom nom!


Ka-ching! Ben jij een budget-shopper of kies je liever voor luxe-merken? Wat is het duurste cosmetica product en kledij/accessoire dat 
je gekocht hebt?

Beide. Als ik ergens verliefd op ben geworden, dan móet ik het hebben. Of het nou 1 euro kost of 250, dan spaar ik er gewoon voor. Het duurste product dat ik ooit heb gekocht zijn er eigenlijk meerdere, maar dat was dus een doos met 43 pakken kanekalonhaar! Voor in totaal 100 euro. Als het per se van 1 product moet zijn, dan zijn het mijn 30-hole boots. 100 euro kostten ze, en dat was niet eens de winkelprijs...


Hey big spender! Koop je vaak producten speciaal voor jouw blog? Denk aan reviews, shoplogs, camera’s,…

Nope. Ik koop dingen puur voor mezelf, als het op mijn blog terecht komt, dan is dat omdat ik er tevreden over ben. Dingen kopen hebben bij mij altijd een ander doel, als het goed uitkomt op mijn blog, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen!

Bedankjes: zijn er mensen die je graag wil bedanken voor het succes van jouw blog?

Aan iedereen die mijn blog regelmatig bezoekt! Dankjewel! *kushandjes*

Game over: wil je graag nog iets vertellen dat ik niet heb gevraagd?

Als crazy cat lady zijnde moet ik natuurlijk wel even kwijt dat ik een crazy cat lady ben en 7 katten heb! Ze heten Elitaire Miepie, Poezerd/Vudel (ligt aan haar humeur hoe ik haar noem), Gangster, Negertje, Mohammed, Moefti en Homer!

Dit is het Gangstertje. Is hij niet schattig?