maandag 9 februari 2015

Winactie: de preview-actie!


Ja het is weer zover!! Vorig weekend was ik jarig en dus wilde ik graag een hele grote winactie organiseren. Het slechte nieuws? Het grote pakket daarvoor is nog in de maak en kan ik dus nog niet weggeven. Het goede nieuws? Omdat ik zelf altijd zo ongeduldig ben voor cadeautjes, heb ik besloten om nu al een klein pakketje weg te geven. Dat betekent dus 2 winacties op korte tijd en 2 winnaars!! 

Benieuwd wat er in het kleine pakketje zit? 


Als eerste ga ik (zoals beloofd), het setje met de juwelentattoo's van Tahony verloten. 


Verder zitten er ook een sample shampoo en conditioner van Organix, de allernieuwste lippenbalsem met framboos van Yves Rocher en een prachtige glitter eyeliner van 2B in. 


Je krijgt ook nog een dramatically different lotion van Clinique, body lotion en gelaatsverzorging van Plante System. 


En last but not least: een hele leuke ketting!

Binnenkort komt er dus nog een leuke winactie aan, maar jullie kunnen allemaal al deelnemen aan deze kleinere actie. Hoe doe je dat?

1. De winactie is internationaal. Als je minderjarig bent, vraag dan even toestemming aan je ouders zodat ze niet vreemd opkijken als je dit palletje zou winnen!

2. Laat een comment achter met daarin dat je meedoet en laat een geldig e-mailadres achter zodat ik je kan contacteren.

3. Volg mij op Bloglovin'

4. Deelnemen kan tot en met zondag 15 februari!


Veel succesç