zaterdag 28 februari 2015

A peek in my stash - The Body Shop!

Een hele tijd geleden liet ik jullie mijn MAC stash zien en ik heb de indruk dat jullie dit een heel fijn artikel vonden! Vandaag laat ik jullie opnieuw een blik werpen op nog één van mijn grote favorieten, namelijk The Body Shop. The Body Shop is echt zo'n merk waar je bij mij weinig verkeerd mee kan doen. De geuren zijn altijd heerlijk (ik heb er echt nog geen enkele gevonden die ik slecht vind!) en zij werken met respect voor dieren, de natuur en mensen. Absoluut top! Als jullie benieuwd zijn naar mijn stash, moet je zeker even verder kijken!


Qua make-up heb ik niet zoveel meer, omdat ik alles intussen opgebruikt heb en er heel wat andere producten en merken voor in de plaats gekomen zijn. Zo heb ik mijn derde flesje lip & cheek stain vorige week opgebruikt, maar ik kom nu weer een tijdje toe met de versie van The Balm.

Wat ik nog wel heb is dit prachtige eye & cheek palette uit de holiday 2009 collectie. Ik heb er toen eentje gekocht en ik was er zo verzot op, dat ik hem helemaal had leeggemaakt. Gelukkig heb ik hem twee jaar geleden per toeval nog eens gevonden in de sale voor 5 euro (score!). Bij dit palette ligt nog een grote favoriet: de blending brush. Ik gebruik hem al zo lang, dat de lettertjes er intussen bijna helemaal af zijn... Oeps... Dit is echt mijn go-to kwast om af te poederen onder mijn ogen. Hij heeft daarvoor het ideale formaat en zachtheid. 


Ik heb jullie heel lang geleden al verteld over de kennismakingssetjes met Tea Tree en Seaweed. Ik heb die setjes nog een keertje opnieuw gekocht met een cadeaubon en de volgende keer komen er zeker enkele full size in huis. Hier zien jullie de mini's van de Tea Tree skin clearing lotion, Seaweed mattifying day cream en de clarifying night treatment. Vooral de Seaweed dagcrème is een echte topper voor mij. Ook gebruik ik regelmatig de Vitamin E dagcrème, dus die zit ook vast in mijn skincare routine. 


Deze facewashes en toners komen ook uit die setjes en sommige zijn nu al (door veelvuldig gebruik) aan een rebuy toe. Ik heb dus van zowel de Tea Tree als Seaweed lijn een toner en een facewash. 


Hier heb ik een beetje de productjes samengezet die wat apart zijn. De Glazed Apple shimmer lotion zagen jullie al in het artikel over de Kerstcollectie van dit jaar. In het midden staat de Tea Tree Oil: mijn go-to bij noodgevallen zoals een puistje. Rechts staat er nog een staaltje van de White Musk parfum, die ik al liet zien in dit artikel. Ook daarvan wil ik nu een full size, maar eerst moet er wat meer plaats komen in mijn parfum-kastje :)


Doucheproductjes! De kleine douchegels en bodypolish uit de kerstcollectie zagen jullie al eerder natuurlijk. De douchepuff is intussen ook mijn vaste buddy onder de douche geworden ;) Ik heb ook nog een back-up van de Shea Scrub liggen, omdat dit echt mijn favoriet is voor een droge huid! Een review daarvan kan je hier vinden.


De Frosted Cranberry body polish staat een beetje apart van de andere doucheproducten. Dat komt omdat ik hem onlangs in de sale pas gekocht heb, net zoals de twee andere flesje. Die twee flesjes zijn trouwens ook back-ups, waarover er binnenkort een review komt. De Sweet Lemon body whip en de Early Harvest Raspberry body lotion. Deze flesjes worden volgens mij echt te hard ondergewaardeerd op andere blogs, want ze zijn fantastisch!


Deze twee producten uit de Sweet Lemon collectie zijn ook back-ups, aangezien de lijn niet meer verkrijgbaar is: de douchegel en de body scrub. Vooral in de zomer echt overheerlijk, dus please lieve mensen van The Body Shop: breng deze lijn terug!


Deze drie mini body butters uit de kerstcollectie zagen jullie ook al eerder en ze worden momenteel met veel liefde gebruikt! Ik moet zeggen dat de Glazed Apple toch een van de grote favorieten blijft.


Ik heb echt superveel body butters liggen en de meeste daarvan zijn back-ups van potjes die intussen op of bijna op zijn. Door de tijd heel heb ik van elke soort wel foto's genomen en alles netjes bijgehouden, dus binnenkort komt er nog een artikeltje waar ik ze (bijna) allemaal ga bespreken. De Chocomania is geen back-up, omdat het niet echt een geur is die ik vaak gebruik. In de winter kan ik hem echt appreciëren, maar in de zomer vind ik een chocoladegeur echt niet mijn ding. De body butter met olijf is een back-up, die ik dankzij Deauty heb gekregen als vervangen en die heb ik als eens gereviewed. Honeymania is ook echt een favorietje!


Deze drie zijn allemaal back-ups die ik een hele poos geleden heb gekocht. Pink Grapefruit en Sweet Lemon zijn echte topfavorieten voor de zomer, dus voel ik best een beetje moeite om hieraan te beginnen. Ik wil je namelijk niet opgebruiken en ze dan niet meer vinden :p Papaya is een full size, al is het niet meteen echt een grote favoriet. Deze heb ik in een goodiebag gekregen en hij was nu eenmaal zo groot. 


Deze twee zijn wel grote favorieten en daarom dat ik in de laatste sale dan ook een grote pot meenam. Ik heb van beiden al verschillende mini's opgebruikt en nu ze jammer genoeg niet meer verkrijgbaar zullen zijn, moest er dan ook een grote back-up mee naar huis. Early Harvest Raspberry is voor mij een topper, omdat ik nu eenmaal een sucker ben voor rode vruchten. Passion Fruit is dan weer dé geur die mij meteen naar tropische oorden brengt. 


Het is intussen al lang geen geheim meer dat de handcrèmes van The Body Shop voor mij toch wel de toppertjes onder de handcrèmes zijn. Ik heb er dan ook meerdere en geloof me: ze worden vaak gebruikt! Absinthe en Wild Rose heb ik al eens laten zien in dit artikel en ook de versie met Cranberry en Vanille kwam al aan bod in de kerstcollectie. Pink Grapefruit en Hemp moeten zeker niet onderdoen voor de rest en komen binnenkort zeker nog aan bod!


Last but not least, want dit is nog een overgrote favoriet: de lip butters. Dit zijn voor mij echt vaste producten in mijn lipcare routine. De overheerlijke geurtjes alleen al! Over alle lip butters komt binnenkort nog een mooi overzichtsartikeltje. Van links naar rechts: Shea, Blueberry, Chocomania, Pink Grapefruit en Strawberry. Hiervan zijn Blueberry en Pink Grapefruit grote favorieten qua geur en blijft Shea de winnaar qua werking. 


Nog een paar lipbutters uit de gewone collectie: Mango, Sweet Lemon, Honeymania en Coconut. Deze zijn echt mijn zomergeurtjes!


Dan heb ik er nog twee die niet in de typische potjes zitten. De Vanilla Brûlée lip balm uit de kerstcollectie van dit jaar (ja, ook uit de sale ja! :p ) en de Honey Bronze gekleurde lippenbalsem.


Zo, dat was een heleboel! En eerlijk? Ik zou het helemaal niet erg vinden om nog een volle doos erbij te krijgen :D Wat verzorgingsproducten betreft is The Body Shop mijn grote favoriet omwille van de geurtjes en dat is er dus blijkbaar ook wel aan te zien :p


Wat is jullie grote favoriet van The Body Shop?