woensdag 25 februari 2015

What I'm wishing for - mijn beauty wishlist!

Veel mensen denken dat beautybloggers altijd maar leuke producten opgestuurd krijgen, zonder ook maar 1 cent te betalen. Jammer genoeg is dat niet voor elke blogger het geval. Ook voor mij niet en dus moet ik altijd wel wat sparen als ik iets wil kopen. Als er iemand toevallig nog een geldboompje in de tuin heeft groeien? Ik heb er nog geen gevonden jammer genoeg! :D

Net zoals velen onder jullie heb ik dus ook wel een wishlist en het leek me wel eens leuk om die met jullie te delen!


Het eerste en meteen ook meest gewilde op mijn lijstje is een nieuw limited edition paletje van Nars. Het NARSissist Cheek & Lip Palette lijkt me echt zooo mooi! Maar jammer genoeg ook vrij duur! Deze is verkrijgbaar bij Sephora voor 41 euro. 


In mijn artikel over Naked 3 konden jullie zien dat ik de eyeshadow primers van Urband Decay eindelijk kon testen. Ik ben er zo tevreden over dat ik de original versie full size wil aanschaffen. Als ik ooit nog eens bestel bij Sephora gaat deze dus zeker mee in het mandje.  Deze kost 20 euro bij Sephora.


De Instant Light Lip Comfort Oil van Clarins kon in dit artikel uitgebreid om mijn enthousiasme rekenen. Naast een back-up van Honey, had ik heel graag de Raspberry variant gehad. Jammer genoeg is hij intussen overal uitverkocht, dus hoop ik hem toch nog ergens te spotten in de toekomst. 


MAC is altijd een favoriet geweest van mij en de Cinderella collectie is mij dan ook niet ontgaan. Hierop moeten we nog even wachten, maar ik heb al wel wat productjes uit deze collectie op mijn wishlist gezet. Vooral de lipsticks lijken me zo mooi! Hopelijk heb ik deze keer niet de pech dat ik as usual net te laat ben en alles weer op 1 avond is uitverkocht. 


Dit mooie setje staat al ingepland voor wanneer ik nog eens in Antwerpen ga shoppen. De Shower Originals set van Rainpharma staat al heel lang op mijn to-buy list, maar het komt er gewoon nooit van. Ik heb al wat productjes getest waar ik heel blij over ben, en deze ontbreken dus nog! :)


Nog iets roze en nog iets wat niet meer verkrijgbaar is! Ik vond de Early Harvest Raspberry producten van The Body Shop echt overheerlijk! Gelukkig heb ik nog enkele back-up kunnen scoren in de sale, maar van mij mogen deze producten in de vaste collectie terugkomen!

Wat staat er nog op jullie wishlist?