donderdag 12 februari 2015

MAC mineralize blush - Love Joy (nl)


Een tijdje geleden heb ik mezelf nog eens verwend met een blush van MAC. Benieuwd? Lees dan zeker even verder!


De verpakking is typisch MAC: strak, zwart en ondanks het gebrek aan veel poespas toch enorm chique ogend. Deze blush is er dus eentje uit de gewone collectie. 


Ik kocht de kleur Love Joy. Het is een vrij donkere kleur. Het is een bruin-paarsige kleur met hele fijne gouden shimmers. Ze zijn zelfs zo klein dat ik ze niet zo goed op foto kon vastleggen. Eigenlijk is de blush op het eerste zicht te donker voor mij, maar ik wou eens wat anders. Geen typisch Saskia-kleurtje :)


Links zie je één veegje van de blush en rechts is hij mooi vervaagd. Hij is enorm gepigmenteerd, maar eigenlijk is de donkere kleur perfect draagbaar voor veel huidtinten. Door de kleur gebruik ik hem niet echt als een gewone blush, maar eerder als een contour-bronzer op mijn wangen. De goudbruine tint zorgt ervoor dat ik mijn gelaat wat meer vorm kan geven en tegelijkertijd een gezonde gloed heb. Wat mij betreft is deze kleur dus zeker geen miskoop geweest!

Ik ben al langer fan van de blushes van MAC, omdat ze zo goed gepigmenteerd zijn en ik ze heel gemakkelijk kan aanbrengen en vervagen. Ik weet dat ze niet goedkoop zijn, maar ik vind 24,50 euro een prima prijs voor een blush waar je zo goed mee kan werken. Bovendien is het ook geen product dat binnen de week op is en kom je met gemak een tijdje toe. Je kan de mineralize blushes kopen in de winkels van MAC of in hun webshop.

Wat is jouw favoriete kleur?

Vergeten jullie niet deel te nemen aan de winactie?