donderdag 29 mei 2014

Kiko nagellakjes! (nl)


Een tijdje geleden heb ik nog maar eens een bestelling geplaatst bij KIKO en deze keer zaten er ook enkele mooie nagellakjes bij! Benieuwd? Kijk even mee!


Het eerste lakje komt uit de gewone collectie en is de kleur 321 Dove. Deze kost normaal 3.90 euro, maar staat tijdelijk in de sales voor 1.50 euro. Er zijn nog andere kleurtjes in de uitverkoop, dus je moet zeker eens een kijkje nemen als je leuke lakjes voor een klein prijsje wil scoren!


Het volgende lakje is een limited edition van de Cupcake collectie en heet Wisteria. Raar genoeg vind ik deze niet meer terug op de website, dus vrees ik dat deze niet meer te koop is.


Het laatste lakje komt ook uit de Cupcake collectie en is 649 Apricot. Deze is nog wel beschikbaar. Normaal kost hij 5.90 euro, maar momenteel heeft hij korting en kost hij maar 3.50 euro. 


Dove is een natuurlijk bruin lakje met een paarsige ondertoon. Op de foto vind ik de kleur eigenlijk niet zo mooi in vergelijking met de realiteit. In het echt is hij niet zo bruin. Deze dekt met 1 laagje.


Apricot is een Sand-lakje met een textuur. Hij heeft verschillende gekleurde korreltjes die variëren tussen een perzikkleurtje, oranje en fel rood. Hiervoor had ik wel 2 laagjes nodig, omdat hij zo licht is.


Wisteria is van hetzelfde type al Apricot, maar dekt wel met 1 laagje. Het bestaat uit korrels in verschillende tinten blauw en rood. Dit is één van mijn mooiste sand-lakjes tot nu toe!


Ik ben zelf enorm tevreden van de lakjes van KIKO, omdat ze niet duur zijn en tegelijkertijd toch een goede kwaliteit hebben. De meeste dekken met 1 tot maximum 2 laagjes en ze kunnen met gemak een dag of 4 mee zonder chippen. Zeker dus even een kijkje nemen op de website, zodat je kan profiteren van de kortingen!