zaterdag 10 mei 2014

Mijn grote favorieten! (nl)

Op verschillende blogs lees ik vaak artikeltjes met favorieten van de maand. Ik ben daar wat lastiger in en als ik een grote favoriet heb, blijft deze vaak een lange tijd bovenaan het lijstje staan. Daarom dat ik jullie vandaag een blik wil gunnen in mijn lijstje van favorieten die ik heel vaak gebruik! Van sommige producten moet de review nog verschijnen, maar van de anderen plaats ik er een linkje bij zodat jullie kunnen lezen waarom ik ze zo fijn vind.


Oogschaduw: KIKO Color Fever Eyeshadow Palette in Unexpected Rosy Taupe. 
Mascara: Lancôme Hypnôse Doll Eyes. 
Vloeibare eyeliner: Extra long lasting eyeliner pen van Essence. Review 
Oogpotlood: Cream shaper for eyes van Clinique in Black diamond. Review


Lipstick: MAC in de kleur Marquise D'. Review 
Lipgloss: Light 'n Shine van GOSH in Blomme. Review
Lippenbalsem: Baby Lips in Hydrate van Maybelline. Review


Handcrème: The Body Shop in de versie Wild Rose. Review 
Nagellak: Cupcake nagellak van Kiko in de kleur Peach. 


Highlighter: Beauty UK baked blush box in Halo. Review
Bronzer: MSF van MAC in Semi Precious Goldstone. 
Blush: Rhapsody in two van MAC. 


Parfum: Flowerbomb van Viktor & Rolf
Deodorant: Blue Romance van Fa


Gelaatsmasker: Peel-off masker met munt van Yves Rocher
Nachtcrème: Nivea Pure & Natural voor de gevoelige huid
Dagcrème: Matterende dagcrème van The Body Shop uit de Seaweed lijn. Review
Serum: Vitalskin van Darphin


Gelaatsreiniging: Bioderma H2O micellair water. Review
Face wash: Vichy Normaderm. Review
Gelaatsscrub: Vichy Normaderm. Review


Lichaamsscrub: Toning exfoliant van BIO Beauté by Nuxe. Review
Body lotion: Ik gebruik niet vaak lotion dus de body butter met olijf van The Body Shop. Review
Douchegel: de Jeanne en Provence douchegel met perzik. Review


Haarverzorging: René Furterere Okara voor gekleurd haar, deze lijn gebruik ik nu ook als shampoo en conditioner
Oogverzorging: Clinique all about eyes serum

Wat zijn jullie favorieten?