donderdag 8 augustus 2013

WAAT-box: overview en score (nl)

Na de hele WAAT-box heisa kreeg ik allerlei vragen voorgeschoteld zoals "Welke box moet ik nu nemen?". Om jullie te helpen ga ik daarom en overview en score doen van de 2 boxen waarop ik geabonneerd ben/was, namelijk de Waat-box en de Deauty-box. Ik geef hier mijn persoonlijke mening dus het is best mogelijk dat andere personen helemaal anders denken over mijn toegekende score.

In deze post ga ik van start met de WAAT-box. Ik heb hier een abonnement van 3 maanden op genomen, waardoor ik jullie 3 boxen kan laten zien. Voor een grotere weergave kan je op de foto's klikken. Ik geef per product een score op 5 punten en nadien wordt de totaalscore opgeteld per box. Ik geef geen algemene score omdat het typische van een box erin bestaat dat de ene box nu eenmaal wat leuker is dan de andere.

WAAT-BOX MEI: 16/30


  1. Blond Amsterdam body mist: 5/5: De body mist ruikt superlekker en voelt verfrissend aan in de zomer. Supertevreden!
  2. Bourjois Ultrablack mini-mascara: 3/5: Het is een goede mascara, maar persoonlijk verkies ik waterproof boven een gewone mascara.
  3. Sur plus Lipgrow serum: 0/5: Ik heb al vrij volle lippen dus zulke producten zou ik nooit gebruiken. Bovendien wordt hij niet meer gemaakt en ligt hij momenteel in graaibakken voor 2.50 euro.
  4. Deo free spray: 0/5: Het concept is interessant, maar het product is oud en wordt niet meer veilig bevonden. Ik heb hem getest voor ik dit wist met enorme uitslag tot gevolg.
  5. Rimmel Kate Moss lipstick: 5/5: Ik had deze lipsticks zelf nog nooit getest, maar ik ben intussen een enorme fan! Supergepigmenteerd en enorm langhoudend.
  6. Fenjal Lift Body Milk: 3/5: Het is op zich een geode hydraterende bodymelk, maar zorgen voor een strakkere huid doet hij niet. Bijkomend is hij niet meer te koop, omdat hij vervangen is door een nieuw model.
WAAT-BOX JUNI: 10/30


  1. Easy Sun Super zelfbruiner: 0/5: Over datum, geklonterd, niet meer veilig.
  2. Easy Sun Huidherstellende after sun: 0/5: Over datum, zure geur, niet meer veilig.
  3. Maybelline oogschaduw: 2/5: Het is op zich wel leuk om make-up te krijgen, maar ook deze wordt al jaren niet meer gemaakt. De pigmentatie is ondermaats waardoor hij niet echt geschikt is als oogschaduw. Ik gebruik hem als highlighter.
  4. Manhattan nagellak: 4/5: Goede nagellak, maar ik heb al zoveel rode nagellak dat ik liever een andere kleur had.
  5. Rimmel eyeliner: 1/5: Ik draag zelf absoluut geen paarse eyeliner. De pigmentatie laat ook te wensen over.
  6. Siliconen horloge met strass: 3/5: Ik vind dit op zich wel een leuk horloge, maar het is hoogstens 5 euro waard (stukken lager dan WAAT beweert)
WAAT-BOX JULI: 14/35


  1. Rimmel Scandaleyes kajal: 3/5: Dit is echt een goed oogpotloog. Alleen enorm jammer van de kleur want ik draag nooit zilver.
  2. Revlon Just Bitten Balm stain: 5/5: Ik ben dol op chubby sticks, waardoor deze zeker op mijn verlanglijstje stond.
  3. Miss Sporty Lipstick: 1/5: Een afschuwelijke Barbie-melkpaarse kleur en bovendien was dit een gebruikte tester! Toch nog 1 puntje omdat ik weet dat de lipsticks normaal wel erg goed zijn voor zo'n lage prijs.
  4. Bourjois Mineral Matte borstel: 3/5: Goed borsteltje, maar jammer genoeg beperkt in gebruiksmogelijkheden. Normaal gezien hoort deze dan ook bij de foundation van Bourjois.
  5. Sally Hansen Hard as Nails: 0/5: Een nagellak van 7 jaar oud vol klontertjes.
  6. Swarovski ketting: 2/5: Op zich wel een leuke ketting maar zeker geen Swarovski. Eerder een goedkoop kinderprulletje.
  7. Deo free spray: 0/5: Opnieuw de onveilige en vervallen deo spray.