vrijdag 23 augustus 2013

Unboxing: Deauty Anniversary Box Augustus (nl)

Vanmorgen stond de postbode met een pakje voor de deur: joepie, de Deauty-box! Deauty bestaat 1 jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden! Het zou dan ook een speciale box worden met leuke extraatjes en Golden Tickets voor enkele personen. In mijn box zat jammer genoeg geen Golden Ticket. Geen extra verwennerij dus, maar toch ben ik erg blij met deze box. Als je wil weten waarom, kijk dan even mee naar de inhoud!
Een eerste extraatje in de box, bestond uit bloemen. De zaadjes zitten in de papieren van de menu-blaadjes, waardoor je ze eenvoudig zelf kan planten. Origineel én milieuvriendelijk!
Een tweede extraatje was het lintje. Voor de gelegenheid hebben ze het standaardlintje vervangen door een haarlint. Nu niet meteen superspeciaal, maar toch leuk gevonden!
En dan nu de producten zelf. Binnenkort komt er zeker een review online van de producten, maar laren we eerst even kijken wat voor cadeautje Deauty ons deze maand heeft gegeven. Wat zit er in deze box?
Clinique - Long lasting lipstick

"We vieren onze verjaardag met kleur! Deze satijnrode lipstick met beige ondertonen past bij elke gelegenheid. En je hoeft je geen zorgen te maken, of je nu aan het werken of dansen bent, hij blijft erg lang zitten."
Dit is een full size en kost normaal 21,47 euro. Erg leuk dat er een Clinique lipstick in zit! De kleur is All Heart en zou bij iedereen hetzelfde zijn. Het is niet meteen mijn kleur, maar toch kijk ik ernaar uit om deze te gebruiken. Binnenkort komt er zeker een review online, maar ik kan je alvast verklappen dat hij inderdaad heel goed blijft zitten!

Maybelline - Baby Lips

"Gooi je oude lip balm maar weg want je zal 'm toch niet meer willen. Rijk aan anti-oxidanten en vitaminen hydrateert, verzorgt en herstelt deze stick je lippen. Hallo baby-zachte lippen!"
Dit is een full size en kost normaal 3,99 euro. Ik keek er al een hele tijd naar uit om deze te proberen, waardoor ik dan ook echt enorm blij ben dat deze in de box zit! Ik heb de Hydrate-versie, maar er zijn verschillende versies aanwezig in de box. Het zou dus best kunnen dat jij een andere variant hebt ontvangen.
Avril - Blush

"Fleur je teint op met een zachte blos, dankzij deze mooie blush van het (h)eerlijke Avril. Erg gepigmenteerd, makkelijk aan te brengen en te vervagen. Daarbovenop bevat hij geen parabenen, bedankt Avril!"
Dit is ook een full size en kost 2 euro. Ik had in de vorige box al enkele producten van Avril, die mij zeker bevielen. Deze blush maakt me echt heel blij! Ik heb de kleur Pêche de vigne nacré. Wat een mond vol! Het is wel een erg mooie kleur, die aansluit bij mijn andere blushes. Ook het feit dat hij geen parabenen bevat is zeker een pluspunt naar mijn mening. Ik kijk ernaar uit om deze te proberen.
Bioderma - Sensibio H2O
"Dit micellaire water is dé must-have voor in je badkamer. Breng een beetje product aan op een wattenschijfje en maak je gezicht schoon. Dankzij zijn parfumvrije formule zonder alcohol is hij ook uiterst geschikt voor de gevoelige huid en voor je ogen."
Dit is ook een full size van 100ml en kost normaal 9,20 euro. Ik ben al een tijdje fan van dergelijke micellaire waters. Zoiets is dus altijd welkom! In de box zat ook een flyer voor een gratis douchegel. Jammer genoeg zijn er niet veel verkooppunten, maar toch ga ik deze zeker afhalen!
Garnier - Perfect Blur
"Vijf seconden. Meer heeft deze gladmakende crème niet nodig om je huid mat, strak en stralend te maken. Breng 'm aan na je dagcrème en voor je make-up voor een optimaal resultaat. Lees alles over de werking van deze crème op onze blog."

Full size van 50ml met een aanbevolen prijs van 10,99 euro. Dat klinkt allemaal erg interessant! Rimpels en dergelijke heb ik nog niet, maar hij zou ook prime werken voor grote poriën en een glimmende huid. Ik ben benieuwd! 

Over het algemeen ben ik enorm tevreden met deze box. Er zitten 5 full size producten in en bovendien wou ik de meerderheid zelf graag uittesten. De box kost 15 euro, wat je er zeker uithaalt doordat de totaalwaarde van de producten 47,65 euro bedraagt. Ik kijk alvast uit naar de volgende box!
Zijn jullie tevreden over de inhoud? Had je een andere box? Laat het gerust weten!

2 opmerkingen:

  1. wauw, ziet er awesome uit! Hopelijk zit er bij mij een gouden ticket in!

    BeantwoordenVerwijderen