donderdag 2 april 2015

LOTD: Pin-up with a twist!


Als er iets is dat altijd populair blijft, dan is het wel de pin-up look met een winged eyeliner. Ik heb hem zelf al vaak gebruikt op verschillende manieren en vandaag wil ik jullie laten zien hoe ik de look van deze fotoshoot maak. 


Ik gebruik zelden nog tape, maar als je het moeilijk vindt om een mooi lijntje te maken dan kan dit je helpen!


Nadat ik mijn oogschaduwbasis heb aangebracht, breng ik een beige kleur aan op mijn bewegend ooglid. Meestal kies ik voor een kleur die ofwel heel erg lijkt op mijn eigen huid ofwel enkele tinten lichter is om het wat opvallender te maken. 


Vervolgens ga ik de arcadeboog benadrukken met een donkerder kleurtje. Voor de fotoshoot heb ik een paarse tint gebruikt, maar hier gebruik ik grijs. Als je het heel naturel wil houden, kan je ook perfect een bruine kleur kiezen. 


Diezelfde kleur gebruik ik op de onderste wimperrand.


Highlighter onder de wenkbrauwen, eyeliner en mascara: klaar! 



Hebben jullie een eigen variant op de pin-up look?

Neem je ook al deel aan de winactie? Nee? Klik dan zeker even op deze link!