zondag 12 april 2015

Cadeautjes! Unboxing van de beauty swap met Petra!


Een tijdje geleden besloten ik en Petra van Heelgewoondagelijks om een beauty swap te doen. Ik volg haar blog al een hele tijd en ik had er dan ook het volste vertrouwen in dat ze een leuk pakketje zou samenstellen. Toch was het best wel spannend, want we hadden alleen een budget en enkele kleine tips vastgelegd. Benieuwd wat ik gekregen heb? Kijk dan zeker even mee! (waarschuwing: dit wordt een enorm lang artikel!)


Ik kreeg een superleuke doos vol met spulletjes. Ik voelde me net weer een klein kind dat een grote doos vol cadeautjes kreeg. Uiteraard kon ik niet wachten met uitpakken!


Als eerste zat er een heel leuk kaartje in (kom op, je krijgt toch meteen honger als je dat ziet?). Petra vertelde me dat er enkele van haar favorieten in de doos zaten en ook enkele spulletjes die ze zelf helemaal niet kende. Hierdoor werd ik alleen maar extra benieuwd naar de inhoud. Er zat ook een geurzakje bij met lavendel. Mmm, dat wordt intussen al goed gebruikt!


Naast een lavendelzeepje, kreeg ik ook een ongelooflijk lief boekje. Hierin staan allerlei leuke uitspraken om je dag dat extra streepje zonneschijn te geven. Dat komt echt wel van pas, want soms vergeet ik wel eens om te genieten wanneer ik druk in de weer ben. Op naar de cadeautjes!


Om te zoenen? Jazeker! De Atomic Apple lippenbalsem van W7 ruikt zo heerlijk, dat je hem naast zoenen eigenlijk ook zou willen opeten. Petra, dit is ongetwijfeld mijn topfavoriet van dit hele pakketje geworden. Zalig!


Je kan ervan gaan blozen! Dat moest wel een blush zijn en ik vind het soms weleens moeilijk om een leuke kleur te kiezen. Petra koos voor mij een Perfect Touch blusher in een prachtige perzikkleurige tint. Ideaal voor bleekscheetjes zoals mijzelf. 


Blikvangers: dat was best een moeilijke, want wat moest ik daarvan verwachten? Toen ik dit nagellakje van Fundamentels uit de verpakking haalde, begreep ik de boodschap wel. Hij bevat heel wat shimmers en sparkle, waardoor je eigenlijk niet anders kan dan ernaar kijken. 


Multi-functioneel... Hmm ik hou van multi-functioneel, maar wat is het? Het was een groot pakje met daarin reinigingsdoekjes van Diadermine. Zelf heb ik ze nog nooit gebruikt, maar ik ben er heel benieuwd naar. Op dagelijkse basis grijp ik snel naar een fles, maar voor op vakantie en uitstapjes is dit zeker welkom. Laat die zomertripjes maar komen!


Ik had aan Petra laten weten dat ik een nieuwe mascara zocht, maar dat ik niet kon kiezen. Wel Petra, ik denk dat je met deze mascara goed gekozen hebt. Het zebra-patroontje is superschattig en het is mijn eerste mascara in een tube. Ik heb hem meteen getest en hij is 100% goedgekeurd. 


Een grote, mooi ingepakte doos "een moment voor jezelf". Wat was ik nieuwsgierig naar de inhoud! Het bleek een setje met cupcake theezakjes te zijn. Dit maakt mijn dag echt helemaal goed. Ik ben een enorme thee-liefhebber en vooral smaakjes zoals deze zijn echt typisch voor mij. Ik kan niet wachten om ze allemaal te proberen!


Ik lees Petra haar blog altijd met veel plezier en als ik dan op een pakje zie staan dat er een grote favoriet in zit, dan vind ik dit dubbel zo fijn. Het is een conditioner van Aussie. Ik heb totaal geen ervaring met het merk, maar deze staat al klaar in de badkamer om te proberen!


Petra, hier heb je mij echt in verwarring gebracht! Een groot pak met "om te zoenen?" en ik vroeg met natuurlijk meteen af waar je zo'n grote lipstick zou vinden :) Ik zat helemaal fout, want het was een haarstyling product van het merk KIS. Ik ken het zelf niet, maar ik heb er al goede dingen over gehoord. 


De lippenbalsems van Burt's Bees wil ik al ongelooflijk lang een keertje proberen. Elk artikel is telkens vol lof over deze producten en ik ben dus helemaal in de wolken dat Petra deze versie met honing in de doos heeft gestopt. Dankjewel!


Verzorgen is goed, maar verzorgen is ook een heel ruim begrip. Wat kon dat nu weer zijn? Een enorm snoezige tube van W7 met daarin een verzorgende gel voor je nagels en nagelriemen. Dat is nu eens iets wat ik zelf bijna nooit koop, omdat ik meestal gewoon voor een handcrème ga. Des te beter dat Petra me letterlijk en figuurlijk op de vingers tikt, want je nagels moet je ook goed verzorgen!


De waarschuwing "niet om op te eten" is zeker nodig, want dit chocolademasker van Kruidvat ziet er echt te lekker uit. Deze ligt al klaar om straks een uitgebreid me-time momentje te nemen!


Hier ben ik ook heel blij mee! Makeup Revolution is een merk dat sinds kort heel wat populariteit gewonnen heeft en ik heb er zelf helemaal nog niets van kunnen proberen. Dankjewel Petra, deze eyeliner zal met heel veel liefde gebruikt worden!


"Om serieus bij te kijken?", dat klinkt alsof er iets heel serieus in het pakje zit! Het is een mooi oogschaduwpalette met bruine kleurtjes. 100% naturelle kleurtjes waar je heel wat kanten mee op kan en dus ook 100% ik!


Het oogschaduwpalette van Technic is inderdaad helemaal geschikt voor de lente met de pastelkleurtjes. Ik ken het merk niet, maar ik ben wel benieuwd om hiermee aan de slag te gaan. 


Wie mijn blog volgt, weet dat ik intussen helemaal fan ben van Cattier Paris. Petra kon me dus echt alleen maar dolenthousiast maken met deze dagcrème!


Jaja, het blijft maar komen! Het volgende was de Brows & Eyes kit van I <3 Makeup. Naast de leuke verpakking, ziet de inhoud er ook helemaal top uit (voor jullie nog een verrassing, want hier komt binnenkort nog een artikeltje over). Heel goed gekozen Petra!


Amy van The Pink Perfectionist zei het een tijdje geleden al: producten voor de voeten zijn helemaal underrated. En dat klopt ook wel. We denken dat we onze voeten minder moeten verzorgen, omdat we ze niet altijd zien. Ik had net de planning om daar verandering in te brengen en Petra heeft me daar helemaal mee geholpen door deze scrub van Etos in de doos te stoppen. 


Oeh, zomers! Wel dit is voor mij nu eens echt waar een swap om draait ook. Zelf ben ik absoluut niet het type om zulke felle kleurtjes te kiezen tijdens het shoppen, dus ik ben heel blij dat Petra dat voor mij gedaan heeft met deze Lip Paint van W7. Ik denk namelijk nogal vaak "oei, zo'n felle kleur durf ik niet aan" en dan ga ik er vaak aan voorbij, hoewel ik het toch een mooi kleurtje vind. 


Hahaha, hier moest ik echt even mee lachen! Petra heeft mijn kritiek op de Deauty-box blijkbaar heel goed onthouden! De Ultimate Shine lipstick van Catrice is dus niet rood, maar een donkere nude kleur. Heel goed gekozen!


Als laatste zat er een Invisible Lip Contour van Artdeco in de doos. Ik heb al heel wat ervaring met het merk, maar dit type product heb ik nog niet gebruikt. Bedankt Petra om mij eens iets nieuws te laten proberen!


Petra, enorm bedankt voor deze leuke doos aan verwennerijtjes! Ik vond het helemaal top: van de totale verrassing tot en met de kennismaking met jouw favorieten. Er zat eigenlijk helemaal niets in de doos dat ik al kende, waardoor het voor mij een hele ontdekkingstocht zal worden. En dat maakt het eens zo fijn! Ik hoop dat ik jou een even groot plezier heb kunnen doen met mijn pakketje!

Neem zeker eens een kijkje op de blog van Petra, want ze schrijft altijd hele fijne artikels. Haar unboxing kan je hier bekijken.

Hebben jullie al eens geswapped?

Neem je ook al deel aan de winactie? Nee? Klik dan zeker even op deze link!