maandag 27 april 2015

Unboxing - Deauty meets Elfi


Het was al een tijdje geleden dat Deauty nog een leuke samenwerking had, maar deze maand was het weer zover! Een leuke samenwerking met Elfi van Glamatheart en de box zit dan ook boordevol met haar favorieten. Benieuwd of het ook mijn favorieten zijn?


Vita Verde schijfjes met zuiverend rozenwater - 30 schijfjes 4,49 euro - full size

Het merk Vita Verde is mij totaal onbekend, maar over de positieve werking van rozenwater heb ik al wel veel goede dingen gehoord. Ik ben echt enorm benieuwd om deze te gaan proberen. 


Mavala Base coat - 10ml 13,90 euro - 5ml 6,95 euro

Een base coat is natuurlijk altijd een dikke plus om je nagels te beschermen en om ervoor te zorgen dat je nagellak langer blijft zitten. Zeker handig! Mavala is intussen ook geen onbekende meer voor mij en ik ben dan ook heel blij met deze base coat. Alleen heb ik er nog wel een heleboel staan die ik eerst moet opmaken!


Maybelline Color Show - 7ml 3,99 euro - full size

Ik ben altijd blij als er make-up en nagellak in de box zit en zeker als het niet telkens rood is! Ik kreeg een felroze kleur. Een heel mooi kleurtje trouwens, maar niet echt iets voor mij. Ik ben niet zo voor de echte fluo's, dus als ik één lakje in die kleur heb is dat eigenlijk al voldoende. 


Rituals T'ai Chi schuimende douchegel - 200ml 8 euro - full size

EINDELIJK Rituals in de box! Hier wacht ik al zo lang op! Ik heb deze toevallig net zelf aangekocht, maar dat is niet erg want een back-up is meer dan welkom. Deauty: Goede keuze om eindelijk Rituals ook in de Belgische boxen binnen te brengen, dus meer van dat! :)


Carmex Lip Balm - 3,25 euro - full size

Deze ken ik ook en is echt een grote favoriet van mij! Voor mij is het een beetje jammer dat het geen andere variant van Carmex is, want van dit potje heb ik er intussen al twee. Ook al kan ik dan geen ander smaakje proberen, ik ben wel heel blij dat dit in de box zit zodat de andere Deautista's kennis kunnen maken met dit toppertje. 


Maybelline Color Show - 7ml 3,99 euro - full size

Nog een lakje, maar dan een witte versie. Dit kleurtje dan weer wel heel welkom. Ik gebruik graag witte nagellak, maar het is altijd erg moeilijk om er eentje die vinden die mooi dekt. Deze ga ik vandaag meteen proberen!


Elfi en Eva Mouton Nail Decals - 8 euro - full size

Ik vind het heel leuk dat er echt iets persoonlijk in de box zit, maar ik moet toch zeggen dat dit niet helemaal mijn ding is. Hoewel het zomers is, vind ik het tegelijk toch een beetje jeugdig. Nuja dat is vooral een kwestie van smaak hoor. 


Cîme dag- en nachtcrème - 50ml 19,95 euro - 2ml 0,8 euro

Ook het merk Cîme is voor mij een absolute onbekende. De combinatie Belgisch merk en Bio-merk klinkt wel heel fijn. 


Over het algemeen vind ik wel dat Deauty zich herpakt heeft met deze box. Er zaten een aantal producten in die ik al had of die niet helemaal mijn ding zijn, maar met een waarde van 40 euro en 8 producten (waarvan 6 full size) mogen we niet echt klagen. Ik ga opnieuw een abonnement van 3 maanden nemen, maar deze keer is het wel menens. Als de volgende 3 goed zijn, ga ik nog eens voor een jaarabonnement. Vallen de volgende 3 boxen opnieuw tegen, dan zal ik geen verlenging meer nemen.

Wat vinden jullie?