maandag 30 maart 2015

Zoeva Graphic Eyes + : nieuwe kleurtjes!


Wanneer ik terugkijk naar het artikel dat ik schreef over Good Karma, voel ik meteen weer waarom ik zo enthousiast was over dat potlood! Zoeva bracht een tijdje geleden nieuwe kleuren in het assortiment Graphic Eyes + en dus besloot ik er enkele te bestellen!


Net zoals Good Karma, zien deze potloden er eenvoudig maar tegelijk ook erg chique uit. Het kleurtje aan het einde van het potlood wordt ook meteen een stuk interessanter wanneer je meerdere kleurtjes hebt. Niet meer zoeken naar dat ene potlood, maar gewoon even snel kijken en hop: gevonden!


Ik koos deze keer voor twee neutralere kleurtjes: Glance en Rock 'n Roll Bride. Dergelijke kleuren komen altijd wel van pas! Glance is een nieuw kleurtje en Rock 'n Roll Bride was al wat langer beschikbaar. Nuja, eens je hebt ervaren hoe romig en zacht deze potloden zijn, zou je zo alle kleurtjes aanschaffen.


Links zie je Rock 'n Roll Bride. Dit is een prachtige donkerbruine kleur met koperkleurige glitters. Ideaal als je een neutraal potloodkleurtje met toch een extra glamour-factor zoekt. Rechts zie je Glance, een glanzende bruine kleur. 


Hier draag ik Glance. Een mooi draagbaar effect, maar toch niet te gewoontjes. Vooral de mooie glans maakt het echt af.


Rock 'n Roll Bride is supermooi op de wimperrand, maar zelf gebruik ik hem niet op mijn waterlijn. Met de glitters is het toch altijd een beetje riskant om het risico te lopen dat je krasjes maakt op je ogen. 

Ik ben nog steeds onder de indruk van de formule van deze potloden en de kans is dus heel groot dat jullie binnenkort nog andere kleurtjes zullen zien verschijnen! :) Je kan ze zelf kopen bij onder andere Zoeva zelf voor 6,20 euro per stuk.

Hebben jullie ze al geprobeerd?

Neem je ook al deel aan de winactie? Nee? Klik dan zeker even op deze link!