maandag 10 november 2014

Yves Rocher lipsticks (nl)


Yves Rocher scoorde onlangs goede punten bij veel meiden met de nieuwe Cherry Oil lipsticks (lees mijn artikel hierover). We mogen natuurlijk niet vergeten dat zij ook nog andere lipsticks in hun assortiment hebben, waarvan ik er vandaag twee ga bespreken.


De eerste lipstick die ik laat zien is de Grand Rouge. Op de website zelf noemt Yves Rocher dit de Verzorgende lipstick, omdat de textuur aanvoelt als een tweede huid, de lippen hydrateert en geen karmijnzuur, lanoline of minerale olië bevatten. De huls ziet er in ieder geval heel mooi en chique uit: glanzend goud met een schuin afgesneden dop. 


Ik heb de kleur Rose Équivoque. Een mooie donkerroze kleur met minuscule shimmers erin. Zeker een eyecatcher als je eens een donkerdere en meer opvallende kleur wil proberen. 


De pigmentatie is in elk geval top. De lipstick zelf voelt erg aangenaam aan en blijft ook redelijk lang zitten. Na een maaltijd moet je hem wel even bijwerken, maar dat bijwerken hoort wel bij de meeste lipsticks. Toch kan hij best enkele uren mee zonder je lippen uit te drogen en dat is erg fijn!



De tweede lipstick die ik laat zien, is de hydraterende crème lipstick. Zoals de naam het al zegt, werkt deze lipstick vooral hydraterend door onder andere sesamolie, abrikozenolie en karitéboter. De verpakking is misschien iets minder chique dan de vorige, maar het ziet er nog steeds heel mooi uit. 


Ik heb de kleur Bois de Rose. Een roze kleurtje met veel glans en veel mini shimmer. Ik vind het echt een prachtige kleur, die volgens mij bij veel mensen een heel mooi effect heeft.


Ook hier weer een goede pigmentatie en de glans geeft een beetje een subtiel gloss-effect. Deze voelt net iets verzorgender en hydraterender aan dan de Grand Rouge. Ik kan het een beetje vergelijken met een lippenbalsem. Hierdoor gaat hij wel iets minder lang mee en moet je hem wat vaker bijwerken. 

Je kan beide soorten kopen in de winkels of de webshop van Yves Rocher. De Grand Rouge kost 17,90 euro en de hydraterende lipstick kost 14,90 euro. Natuurlijk weten we allemaal intussen dat je dit bedrag zelden volledig betaalt met de vele kortingsacties ;)

Wat is jouw favoriete lipstick van Yves Rocher?

Wil je graag eens een lipstick van Yves Rocher proberen? Dan moet je zeker even deelnemen aan mijn winactie via deze link!