vrijdag 28 november 2014

Unboxing Deauty box november 2014 (nl)

De Deauty for iU box is terug van weggeweest! Deauty ging opnieuw een samenwerking met iU aan en dat beloofde een leuke box vol apothekersmerken te worden. Ik was zelf enorm blij met de vorige iU box en ik had dus hoger verwachtingen! Het enige wat mijn persoonlijk enorm stoorde, was de berichtgeving van iU. Als je iU klant bent en de nieuwsbrief ontvangt, dan kreeg je enkele weken geleden al een mailtje met daarin de volledige inhoud van deze box. Byebye verrassing... Kijken jullie mee naar de inhoud?


Deze keer geen uitgebreide beschrijving, waardoor ik het dus bij de producten hou. Ten eerste een full size herstellende handcrème van Dermalex. Deze bevat 25ml en kost normaal 2,99 euro. Ik heb zelf nog geen ervaring met Dermalex, maar als superfan van handcrèmes ben ik enorm benieuwd om deze te testen.


Twee herstellende lipsticks oftewel lippenbalsems van Bodysol. Beide zijn full size met 4,8 gram inhoud. De SOS versie kost normaal 4,25 euro en de Orchidee 4,95 euro. Ik heb al enkele doucheproducten van Bodysol gebruikt, maar nog geen lippenbalsem. Een welgekomen ontdekking voor de winter dus!


Geen beautyproduct, maar een ondersteunend voedingssupplement: Biergist capsules voor nagels en haren van Arkocaps. Ook dit is een full size met 45 capsules en kost normaal 9,45 euro. Ik heb vroeger al iets dergelijks gebruikt zonder echt een effect te zien, dus ik ben benieuwd of deze wel nut heeft.


Phytokératine repairing shampoo en masker van Phyto. Beide zijn mini's van 50ml en bevatten full size 200ml. De aanbevolen prijzen zijn 13,5 euro voor de shampoo en 24,5 euro voor het masker. Hierdoor hebben ze een waarde van 3,37 en 6,13 euro. In mijn staaltjes artikel van Farmaline zagen jullie hier al iets van voorbijkomen en ik zei toen dat het veel te weinig product was om het echt te kunnen reviewen. Dat probleem is nu dus opgelost!


Een lavendel ontspanningsbad van Weleda van 20ml. De full size van 100ml kost normaal 8,49 euro, zodat deze op 1,7 euro komt. Weleda is één van mijn favoriete natuurlijke merken, maar jammer genoeg heb ik geen bad! Kijken of ik iemand anders hier blij mee kan maken.


Vervolgens een Neutrogena Deep Moisture Bodylotion. De full size van 400ml kost 11,95 euro zodat deze mini van 15ml op 0,5 euro komt. Opnieuw een ontdekking, want ik heb nog niets van Neutrogena kunnen testen. Ik heb er wel al veel positieve dingen over gehoord, dus hopelijk kan ik ook zo blij zijn!


Een extraatje van Talika. Dit is natuurlijk veel te weinig om echt te testen, maar toch leuk dat het erbij zit.


Het laatste product is een Cold Cream van Dermalex. De full size van 100ml kost 14,95 euro, waardoor deze mini van 15ml 2,24 euro waard is. Ook hier ben ik enorm benieuwd naar nu de winterkou gearriveerd is!


10 producten, waarvan 1 extraatje met een totale waarde van 35,58 euro. Niet slecht, Deauty! Wel weer voornamelijk staaltjes, maar deze keer wel in luxeformaat om ze goed te kunnen testen. Ik ben enorm blij met deze box, al vond ik de vorige iU box toch ietsje beter. Dat kan natuurlijk ook wel komen, omdat mijn enthousiaste nieuwsgierigheid al verdwenen was door de mails van iU.

Wat vinden jullie van deze box?

Vergeet zeker niet deel te nemen aan de winactie via deze link!