zaterdag 15 november 2014

Clinique High Lengths mascara (nl)


Wie mij al een tijdje volgt, weet dat ik een fan ben van de producten van Clinique. Vooral de mascara's vind ik erg fijn, dus toen ik deze mini kon kiezen heb ik dat meteen gedaan. Benieuwd naar deze speciale mascara voor extra lange wimpers? Lees dan zeker verder. 


Het borsteltje is eigenlijk datgene wat echt bijzonder is: een soort gebogen kammetje met plastic haartjes. Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel even heb moeten wennen aan dit borsteltje en dat ik de eerste 2 à 3 keer helemaal de mist inging. Nu ik eraan gewend ben, vind ik het een enorm fijne borstel. Je kan echt alle haartjes (ja zelfs de kleintjes!) heel nauwkeurig bereiken. 


Links naakte oogjes en rechts met de mascara. De foto's spreken eigenlijk voor zich, want je kan duidelijk zien dat mijn wimpers dikker en veel langer worden van deze mascara. Nuja, vooral veel langer lijken dan. Voor mensen met korte wimpers die niet van falsies houden, is dit dus zeker het proberen waard.

Ik heb zelf intussen een full size aangeschaft en als je hetzelfde wil doen kan dat in de parfumerie of via de webshop van Clinique voor een adviesprijs van 23,30 euro.

Zouden jullie zo'n rare borstel proberen?

Vergeet ook zeker niet deel te nemen aan de winactie via deze link!