dinsdag 25 november 2014

Blogsale + een leuk kerstcadeautje? (nl)


Ik had er vorige week als iets over laten vallen en vandaag is het zover: de blogsale staat online. Net zoals heel wat andere beauty-liefhebbers had ik echt veel te veel spullen liggen en op deze manier hoop ik dat ik iemand anders er blij mee kan maken voor een zacht prijsje.


Er zit vanalles in: make-up verzorging, kledij, kwasten,... van zowel budgetmerken als moeilijk verkrijgbare of high end merken. Ik zou dus zeggen: neem gerust even een kijkje op de pagina via deze link.


Rechts onders de vakjes van Bloglovin' en Facebook zal nu ook een icoontje toegevoegd worden, zodat jullie altijd kunnen terugkeren naar de blogsale als je daar zin in hebt.


Daarnaast kunnen jullie voor een leuk kerstcadeautje ook altijd even een kijkje nemen op mijn juwelenpagina via deze link. Hier alvast een klein voorproefje!



Fotograaf: Daniel Doyen

Model: Kelly Vlemmix
Make-up & Haar: Coralie Verbruggen & Nadia Mazzaccaro




fotograaf: Senen Artistry

model: Nathalie Van Hove
make-up en haar: Hilde Hoogland




Model: Marina Musatova

Fotograaf: Ivan Vander Biesen
Make-up door mijzelf

Vergeet zeker niet deel te nemen aan de winactie via deze link!