dinsdag 28 oktober 2014

Unboxing Deauty-box oktober 2014 (nl)

Vandaag heb ik weer een nieuwe unboxing voor jullie! De Deauty-box van oktober kwam enkele dagen geleden aan met de volgende boodschap: 

"Deze maand is het de moment om je innerlijke Beauty Queen naar boven te halen. Dit omdat de selectie van deze maand werkelijk sterallures heeft. In deze box ontdek je het favoriete merk van een toekomstige koningin, een merk ontwikkeld in samenwerkingmet één van 's werelds bekendste modellen van haar generatie en het merk bij uitstek van de sterren. Daarnaast laten we jullie als beautykenners een innovatief product testen dat het Deauty team nauw aan het hart ligt. Veel te ontdekken dus deze maand, geniet ervan!"


"Deauty is trots het favoriete verzorgingsmerk van Kate Middleton deze maand in de box te verwelkomen: Karin Herzog. Deze crème is werkelijk een voedende cocktail voor je huid die heel dun op de huid dient aangebracht te worden. Ingrediënten zoals Biotin (Vitamine H), wortelolie, Beta-caroteen en Rosewoodolie voeden je huid en laten een beschermende laag achter. Deze ingrediënten verklaren ook meteen de gelige kleur, geen paniek dus! Perfect om aan te brengen in deze tijd van het jaar zodat je huid ook tijdens donkere dagen een gezonde gloed heeft!"

Dit is een full size met een waarde van maar liefst 79 euro! Echt wel een topper om in je box te ontvangen. Ik kende het merk niet en was dus enorm enthousiast om hem te testen. Jammer genoeg is de crème veel te rijk voor mij. Voor een droge huid is hij dan weer wel enorm geschikt.


"Bij Deauty zijn we echt fan van het Mythic Oil-gamma van L'Oréal Professionnel. Naast een shampoo in het verleden presenteren we jullie nu het voedend masker van deze lijn. En voeden doet het! Door een combinatie van arganolie en katoenzaad, wordt het haar in no time weer soepel en glanzend. Spotlights aan, time to shine!"

De full size van 200ml kost normaal 22,65 euro, waardoor deze sample van 75 ml een waarde heeft van ongeveer 8,5 euro. Het is dan wel aan mini, maar deze mini's bevatten echt wel veel product om het toch voldoende te kunnen proberen. Ik ben hier alvast erg benieuwd naar!


"Dit innovatieve reinigingsproduct van A-Derma is zeker het testen waard! Deze micellaire technologie combineert hygiëne en verzorging: bij contact met de huid, wordt deze melkachtige textuur op slag water. Hij reinigt en hydrateert de huid. Bij deze reinigingsmel heb je geen lotion nodig en hij hoeft ook niet nagespoeld te worden. Dit product is geschikt voor zowel het gezicht de lippen en ogen. Je partner in crime na een spetterende night out!"

De full size van 200ml kost 13,6 euro en dus heeft deze sample van 75ml een waarde van 5,1 euro. In de het verleden hebben we al eens de gewone reinigingsmelk hiervan ontvangen en daar was ik enorm tevreden over! Ik hoop dat deze even goed is, want ik ben een enorme fan van micellaire producten!


"Deze shampoo voor beschadigd haar is ontworpen in samenwerking met Claudia Schiffer. Toegegeven: haar lange lokken willen we allemaal wel! Je haar wordt dagelijks geconfronteerd met externe invloeden die het dof en weerbarstig maken, zeker met de koude dagen in het vooruitzicht. Goed nieuws: naast de heerlijke geur bevat deze shampoo omega olie die het haar tot in de punten herstelt zodat je lokken weer helemaal glanzen! Tijd om voor dat divakapsel te gaan dat je altijd al wilde!"

De full size van 250ml kost 3,99 euro, zodat deze mini van 50ml ongeveer 0,8 euro waard is. Ik heb nog geen producten uit deze lijn getest en persoonlijk had ik dan toch liever iets voor gekleurd haar geprobeerd. Nuja, hij ruikt wel erg lekker dus we zien wel.


Een box met 1 full size product en 3 royale samples met een totale waarde van meer dan 90 euro is niet slecht. Toch heb ik een dubbel gevoel hierbij. Ik haal mijn geld er ruimschoots uit, maar eigenlijk is deze box helemaal niet afgestemd op mijn beautyprofiel op het A-derma product na. Ik vind de producten best fijn, al had ik het liever wat gepersonaliseerder gezien. Ook heb ik het gevoel dat ik iets mis, al kan ik niet meteen zeggen wat.

Wat vinden jullie van deze box?