dinsdag 28 oktober 2014

Gewonnen: Sleek - Eye & Cheek Palette (nl)


The Make Up Spot organiseert regelmatig leuke winacties op hun facebookpagina en onlangs was ik de gelukkige winnaar van een mooi Eye & Cheek Palette van Sleek. Deze paletjes zijn nieuw in het assortiment van Sleek en dus was ik enorm blij om dit cadeautje samen met een superlief kaartje van The Make Up Spot te mogen ontvangen!


De ingrediëntenlijst! Deze zijn heel gelijkaardig aan de I-Divine paletjes van Sleek. Ik heb er hier intussen enkele van, zodat ik ze kan vergelijken!


De verpakking is hetzelfde: mooi mat zwart met in glanzende letters het Sleek logo. Het enige verschil is dat de Eye & Cheek paletjes iets kleiner zijn dan de I-Divine versie.


Toch is het Eye & Cheek palette ietsje dikker en rechter afgesneden. Ik blijf ze allebei even reisvriendelijk vinden: het ene is wat dunner, maar het andere is dan weer wat kleiner om mee te nemen.


Ook het nieuwe paletje heeft een grote spiegel en enkele kwastjes, waardoor je je make-up on the go kan bijwerken. Nuja, ik kies liever mijn eigen kwasten, maar in noodgevallen kan je hier wel je werk mee doen.


Er zijn twee versies beschikbaar en ik kreeg het Dancing Til Dusk palette. Deze bevat bovenaan de Mirrored Pink Blush met roze shimmers en onderaan de Sahara Blush, een matte koraalkleur. De oogschaduw-kleurtjes komen uit het Au Naturel i-Divine palette en die heb ik intussen al gereviewed! De kleuren staan niet vermeld op het palette, maar omdat ik de i-Divine heb kan ik ze dus wel even doorgeven. Boven links zie je Cappuchino, een matte beige kleur. Boven rechts is er Mineral Earth, een donkerbruin kleurtje met shimmer. De shimmery beige kleur linksonder is Taupe en de matte donkerbruine kleur rechtsonder is Bark. De combinatie van matte en shimmery kleurtjes zorgt ervoor dat je kan variëren en dat is altijd fijn!


Links de Mirrored Pink blush en rechts de Sahara Blush. De pigmentatie is zeker in orde! Dit zijn ook kleurtjes die perfect voor alle huidskleuren kunnen.


Links zie je de twee bovenste kleuren oogschaduw en rechts de twee onderste. Ook deze kan eigenlijk iedereen wel gebruiken en bovendien zou je de oogschaduw ook voor je gelaat kunnen gebruiken. De glanzende beige kleur is een mooie highlighter en de matte bruine kleur kan prima dienen als contour. Met dit paletje kan je eigenlijk een volledige gelaatsmake-up maken!


Ik heb met de oogschaduw een natuurlijke look gemaakt, al kan je ook prima voor smokey eyes gaan hiermee. Ik draag Cappuchino op mijn ooglid, Mineral Earth in de arcadeboog, Bark als eyeliner op mijn wimperranden en Taupe als highlighter onder mijn wenkbrauwen en in de binnenste ooghoek.


De Eye & Cheek Palettes kan je bij The Make Up Spot kopen voor 12,99 euro per stuk. Dat is iets meer dan de i-Divines, maar voor een combi-palet voor je gezicht en ogen is dit eigenlijk een prima prijsje. 

Zouden jullie de Eye & Cheek Palettes kopen?