donderdag 23 oktober 2014

Een kleine waarschuwing (nl)

Mijn allereerste artikeltje op deze blog en tegelijk ook de reden waarom ik mijn blog ben gestart: de WAATbox (bestaat intussen niet meer). Wie wil kan het artikel bekijken met alle informatie via deze link. Een beautybox openen hoort superfijn te zijn, maar bij de WAATbox bleek dit enorm tegen te vallen.

Kort gesteld bestond elke unboxing uit oude producten uit collecties die niet meer verkrijgbaar waren en waar de merken zelf niet van op de hoogte waren dat deze verkocht werden. Geklonterde producten, verharde nagellak, uitgedroogde mascara's, gesjoemel met prijzen,... Allesbehalve fijn dus.

Gelukkig hadden onze Nederlandse vrienden nog een fijne box: Glossybox! Deze box is nu gestopt en omgedoopt tot Prettybox. Jammer genoeg blijkt nu dat de naamsverandering gepaard gaat met het feit dat Glossybox overgenomen is door dezelfde personen als de WAATbox. 


Beautycloud heeft een uitgebreid artikel geschreven over deze box en blijkbaar ligt dit dus in dezelfde lijn als de WAATbox. Er zitten zelfs producten in die ik tijdens mijn toenmalige abonnementen heb ontvangen, hoewel dat al even geleden is. 

Waarom vertel ik dit, want Glossybox was toch alleen in Nederland te verkrijgen? Klopt, maar net zoals de WAATbox is ook Prettybox beschikbaar voor Belgische klanten. Daarom dat ik jullie hierover dus even wil inlichten. Je beslist natuurlijk volledig zelf wat je doet en ik zal niet de persoon zijn die zegt dat je geen Prettybox mag aanschaffen. Ik wil echter wel dat jullie volledig geïnformeerd zijn, zodat jullie de boxen met een fijn gevoel kunnen ontvangen in de plaats van alleen maar teleurstellingen. 

Wat is jullie mening over beautyboxen?