zondag 12 oktober 2014

Biotherm Biomains (nl)


Handcrèmes zijn één van de producten waar ik vroeger niet eens naar keek en die nu een vast deel van mijn leven zijn geworden. Via de Deauty-box leerde ik deze handcrème kennen en ik was meteen benieuwd omwille van de vele beloftes. 

De handcrème werkt verzorgend voor zowel je handen als je nagels, waarbij de huidbarrière versterkt wordt door hydraterende bestanddelen en vitamine E. Bijkomend gaat hij de handen ook jeugdig houden en bruine vlekjes tegengaan via de UV-filter SPF-4 en een systeem tegen vrije radicalen. De nagels worden dan weer versterkt door de D-Panthenol formule. Iets minder fijn: hij bevat ook parabenen en parfum, waardoor hij iets minder geschikt is voor gevoelige handjes.


De crème zelf heeft een lichtroze kleurtje en een zachte bloemige geur. Ik vind hem vooral erg fijn omdat hij snel intrekt zonder een vettig laagje. Zo kan je hem doorheen de dag gebruiken zonder angst om vettige vingers achter te laten op alles wat je vastneemt. Ik merk ook wel dat mijn handen er heel zacht van aanvoelen en alle droge plekjes gevoed zijn. Mijn nagels zie ik er niet steviger van worden, al zijn mijn nagelriemen wel minder trekkerig. 

Deze handcrème van Biotherm is verkrijgbaar in de parfumerie. Voor een tube van 100ml betaal je een aanbevolen verkoopprijs van 20 euro. Dit lijkt vrij duur, maar met een grote tube kom je een hele poos toe.

Wat is jullie favoriete handcrème?

Vergeet ook niet deel te nemen aan de winactie via deze link!