dinsdag 27 januari 2015

Unboxing - Deauty box januari 2014

Elke maand kijk ik weer uit naar de Deauty box, in de hoop nieuwe en fijne producten te leren kennen. Ik ben nu al een tijdje lid en ook in 2015 gaan we er weer voor! Oké, er zijn ups en downs geweest, maar ik hoop dit jaar op alleen maar topboxen! ;) Kijk je mee?

Dit had Deauty zelf te vertellen deze maand: "Brr, ons Belgenlandje wordt weer geteisterd door hondenweer, waardoor we onze dagen vaak thuis doorbrengen. Maar binnenkort is het Valentijn, en dan willen we, als rasechte Deautista's, er natuurlijk stralend uitzien voor onze Valentijnsdate. Geen zorgen, de Deauty Januari Box heeft aan alles gedacht. Enkele verzorgende producten voor huid en haar laten je nog even binnenshuis cocoonen, terwijl andere nieuwigheden je klaarstomen voor Valentijn. We love Deauty."


"Yeah! Het is moeilijk om niét enthousiast te worden van deze Eyeliner Pen. T. LeClerc's make-upartiest geeft nog enkele tips aan onze Deautista's mee. Houd je van naturel? Breng dan de eyeliner aan langs de basis van de wimpers, met de oogleden naar omhoog. Zin in wat meer? Trek een lijn naar de buitenste hoek van je oog toe, en meng de eyeliner met een oogschaduw in dezelfde tint. Wedden dat je Valentijnsdate zal verdrinken in je ogen?"

Deze eyeliner is full size en kost normaal 21 euro. T. LeClerc heeft met tot nu toe nog nooit teleurgesteld, dus ik kijk er enorm naar uit om deze te gaan gebruiken. Bovendien ben ik ook erg blij dat er nog eens een make-upje inzit, dat mij echt ligt. Top!


"De lichaamshuid kan om verschillende redenen gevoelig worden, gaande van omgevingsfactoren zoals het eerder besproken hondjesweer, tot interne triggers zoals hormonale veranderingen. Resultaat? Een geïrriteerde, uitgedroogde en ruwe huid. Liever een fluweelzachte huid als je op date vertrekt? Was je dan vanaf nu met de pH5 Soft Showergel van Eucerin, die de enzymactiviteit van de huid beschermt, zijn barrièrefunctie behoudt en uitdroging tegengaat. Succes gegarandeerd!"

De full size van 200ml heeft een aanbevolen verkoopprijs van 8,20 euro, waardoor deze sample van 50ml een waarde heeft van 2,05 euro. Hier zit ik toch een, beetje met een dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik een enorme fan van Eucerin en ben ik dus zeker blij met deze sample. Aan de andere kant is het niet de eerste keer dat we van Eucerin een pH5 douchegel ontvangen. Ik had dus liever of een ander Eucerin product ontvangen of toch een iets spectaculairdere douchegel omwille van Valentijn. 


"Essence Ultime is een nieuwe haarlijn van Schwarzkopf en gaat net zoals gezicht Claudia Schiffer een tijdloze toekomst tegemoet. "Een BB-crème voor het haar?" horen we je denken. Ja hoor, deze beauty balm, verrijkt met omegaolie bouwt de structuur van beschadigd haar opnieuw op en voorkomt gespleten haarpunten. En stiekem kan 'BB' ook staan voor beautybloggers want deze zijn unaniem razend enthousiast in hun reviews over dit product. En we kunnen ze geen ongelijk geven!"

Nog een full size en deze keer met een waarde van 6,99 euro. Ik ben deze nog niet vaak op blogs tegengekomen, maar ik ben wel enorm benieuwd! Het enige wat mij stoort, zijn de siliconen in dit product. Een echte topper kan ik het dus zeker niet noemen. Maar goed, ik wil het wel een kans geven! 

"Geen tattoo-fan, maar tegelijkertijd uitgekeken op je juwelen? Tahony to the rescue. Deze tijdelijke juwelen breng je in slechts een minuutje aan op de gewenste plaats op jouw huid. En de selectie die Deauty voor jou heeft gemaakt, is niet toevallig. Geef je Valentijnsdate een subtiele knipoog met deze liefdevolle tijdelijke juwelen"

Een full size setje kost 12,49 euro en dit exclusief Deauty-formaat heeft een waarde van 5,50 euro. Dit vind ik wel heel fijn om in de box te vinden, want je ziet ze tegenwoordig op heel wat blogs verschijnen. Nuja, ik vind het heel fijn voor anderen, maar zelf zegt het mij niet zoveel omdat ik het gewoon niet draag. DAT is natuurlijk wel positief voor jullie, want ik heb besloten om deze in een winactie te stoppen die binnenkort online komt!


"Er is geen twijfel mogelijk: de unieke geur van MYNY is de ideale hulp om je Valentijn te verleiden. Deze geur heeft een spontaan en speels karakter met een moderne, urban toets. DKNY MYNY is een fruitige geur met frambozen en galbanum als hoofdtonen, versterkt door roze peper. In het hart van deze geur vinden we de sensualiteit terug van Egyptische jasmijn, omhuld door iris en freesia's. Vanille, Patchouli, amber en muskus weerspiegelen de bezieling van deze geur. Je kan deze nieuwe MYNY geur van DKNY ontdekken via deze heerlijke bodylotion. De lotion verzacht je huid terwijl hij een licht parfum achterlaat. MYNY is exclusief beschikbaar bij Ici Paris XL"

De full size body lotion heeft een verkoopprijs van 16,64 euro, waardoor deze sample van 50ml op ongeveer 5,50 euro komt. Niet vermeld, maar wel leuk: er zit ook een parfum sampletje bij. Ik vind het een heel lekker geurtje, dus dat is een plus! Alleen heb ik niet zo'n goede ervaring met body lotions, die gekoppeld zijn aan een parfum. Mijn gevoelige huid durft daar nog geïrriteerd op reageren, dus het is nog even afwachten of deze body lotion een topper of een enorme fail wordt voor mij. 


Als extra zat er een Soft & Oils wasverzachter sample van Silan in de box. Waarom in een Deautybox? Omdat deze wasverzachter vol zit van voedende oliën en zich op dat gebied door de cosmeticawereld liet inspireren. Ik gebruik deze wasverzachters van Silan nu zelf al een tijdje, dus echt een ontdekking is het niet. Wel ben ik er enorm tevreden over en kan ik deze extra dus zeker appreciëren.


Wat hebben we gescoord? Alles bij elkaar zitten er 7 producten in de box, waarvan 2 full size en 5 samples. De totale waarde is zo'n 41 euro, dus je haalt je investering er wel ruimschoots uit. Ik ben zelf wel tevreden met de box, maar ik ben allesbehalve omvergeblazen zoals ik gehoopt dat. Voor mij is er maar 1 product waar ik echt superblij mee ben en dat is de eyeliner pen, de rest is een beetje dubbel zoals jullie hierboven al regelmatig konden merken. Niet slecht Deauty, maar het kan beter!

Wat vinden jullie?