zaterdag 24 januari 2015

China Glaze - mijn favorietjes


Vroeger, heel vroeger toen ik veel jonger was, had ik alleen nagellakjes die gemakkelijk verkrijgbaar waren in België. Toch zat ik na een tijdje vol bewondering te kijken naar prachtige swatches op Amerikaanse blogs. En gelukkig werden die merken na een tijdje ook hier gemakkelijker te verkrijgen. Zo kwam ik aan enkele lakjes van China Glaze en vandaag wil ik jullie daar mijn favorieten van laten zien. 

China Glaze heeft al langer een plaatsje gekregen al merk in mijn favoriete nagellak-lijstje. Waarom? Ze zijn niet te duur, je hebt een enorme keuze aan kleuren, de meeste kleuren dekken met slechts 1 à 2 laagjes en ze blijven ook gemakkelijk een viertal dagen zitten zonder chippen. Need I say more? :)


Mijn eerste favoriet is Dress Me Up. Dit is een nude lakje, maar dan eerder een ietsje donkerdere nude kleur met een mauve-bruine ondertoon. Ik vind dit kleurtje een absolute topper als je graag een nude tintje hebt dat een classy uitstraling heeft. 


Het tweede kleurtje is Sunset Sail. Dit is een licht beige lakje met zilveren shimmers. Ik moet toegeven: dit is een kleurtje waar je van moet houden. Bij sommige huidtypes kan hij namelijk wat gelig uitslagen, waardoor je net de handen van een dode zombie hebt. Voor mij past hij eigenlijk prima en is het echt een mooi nude kleurtje. Wel heel fijn: op de foto draag ik maar één laagje, dus daaraan kan je zien dat de dekking enorm goed is!

Binnenkort laat ik zeker nog wat meer kleurtjes zien! China Glaze is intussen via verschillende webshops verkrijgbaar voor zo'n 6 à 7 euro per flesje. Dat is dus zeker niet te duur. 

Welk is jullie favoriete lakje van China Glaze?