maandag 24 maart 2014

Yves Rocher - Les Plaisirs Nature bodymilk (nl)


Ik moet bekennen dat ik producten als bodymilk en bodylotion vaak oversla in mijn routine. Toch kan mijn huidje best wat hydratatie en verzorging gebruiken en daarom laat ik jullie vandaag deze flesjes van Yves Rocher zien. 

De lijn met producten van Les Plaisirs Nature bestaat uit meerdere bodymilks met verschillende geurtjes. Wat erg fijn is aan deze producten, is hun niet-vette samenstelling. Hierdoor trekt de bodymelk snel in de huid zonder een vettig laagje achter te laten. Je kan hem dus perfect zowel voor het slapengaan als overdag gebruiken, omdat je kledij en lakens niet aan je lichaam blijven kleven.

De verpakking daarentegen zorgt voor een dubbel gevoel. Het zijn harde plastic flesjes met een gewone draaidop en gietopening. Hoewel ze erg schattig zijn, zijn ze ook niet erg handig om te doseren. Het doorschijnende plastic zorgt ervoor dat je kan zien hoeveel product er nog in zit, maar vooral naar het einde toe vrees ik dat je eerder te zien krijgt hoeveel product je er met veel moeite mag proberen uit te krijgen.


De fluweelzachte bodymilk met framboos is verrijkt met biologisch geteelde frambozen. De extra toevoeging van shea boter gaat de huid dan weer hydrateren, voeden en verzachten. Zowel de textuur als de geur doen sterk denken aan frambozen-yoghurt. Je hebt geen idee hoe verleidelijk het is om deze bodymelk gewoon op te eten! 


De hydraterende bodymilk met olijf bevat olijfolie, galamboter, zoete amandelolie en aloë vera met hun natuurlijke weldadige eigenschappen. het resultaat? Een zachte, gehydrateerde huid. Dit flesje is minder "eetbaar" dan de vorige. Hij ziet eruit als een bodymelk en de geur is zacht en plantaardig. Minder eetbaar, maar zeker niet minder lekker!

De bodymelk werkt zoals de meeste bodymilks en bodylotions. Geen echte uitschieter dus, maar ik ben wel erg tevreden over de hydratatie en verzorging. Mijn huid voelt zeker stukken zachter en minder trekkerig aan als ik deze flesjes gebruik. Ik vind vooral de heerlijke ingrediënten en geurtjes een reden om deze producten te proberen.

Deze producten zijn verkrijgbaar bij de verkooppunten en de webshop van Yves Rocher. Een fles van 400ml kost 5,50 euro en een flesje van 50ml kost 1,50 euro. Hierdoor kan je voor een klein prijsje uittesten welk geurtje het best bij je past. Hebben jullie al een favoriet?

3 opmerkingen:

  1. Ik ben echt dol op die met olijfolie. En om het product er uit te krijgen gebruik ik een spatel, die gebruik ik ook altijd om scrubs mee uit potjes te halen etc, super handig :D is ook hygiënischer zo want ik ontsmet mijn spatel geregeld.

    BeantwoordenVerwijderen