woensdag 8 januari 2014

shoptip: Apotheek-online.be (nl)

Een tijdje geleden kreeg ik een pakketje binnen van Apotheek-online. Nu ik alles grondig heb kunnen testen, wil ik jullie vandaag meer info geven over de webshop en de productjes die ik heb gekregen!
 
Zoals de naam doet vermoeden is Apotheek-online een online apotheek met onder andere verzorgingsproducten, cosmetice, voedingssuplementen, geneesmiddelen en dierenverzorging. Waarom kies je dan voor deze webshop in de plaats van een gewone apotheek? Naast het gemakkelijk bestellen van thuis uit, geniet je van 10% korting op alle producten en krijg je spaarpunten om bij een volgende bestelling te gebruiken. Apotheek-online zorgt voor een snelle verzending, die bovendien gratis is vanaf een bestelling van 40 euro. Zeker eens een kijkje nemen! Wat zat er in mijn pakketje en hoe bevielen deze producten?
Als eerste kreeg ik een full size douchegel van Bodysol. Deze versie bevat wilde bessen en hoewel ik hem hierdoor wat zoeter had verwacht, ruikt hij heerlijk! Hij is ook erg zacht voor de huid, wat hem geschikt maakt voor de meest gevoelige huidtypes. Ik had nog geen doucheproducten van Bodysol getest, maar deze vind ik alvast erg leuk!
Natuurlijk mogen we ook onze mondverzorging niet vergeten en daarom zat er ook een Listerine mondspoeling in de doos. Ik gebruik deze flesjes van Listerine al jaren en ik kan hier dan ook alleen maar positief over zijn. Wil je een frisse adem en een goede mondverzorging? Dan zijn deze flesjes echt een goede optie!
Toen ik dit flesje van Sigma Tau zag, wist ik eerst niet goed wat ik ermee aan moest. Een gebruikstip in de doos had handig geweest, maar met wat opzoekwerk wist ik snel dat dit een energie-bommetje is om de feestdagen vlot door te komen. Ik heb in het verleden gelijkaardige varianten van onder andere Red Bull geprobeerd en ik merk er weinig van. Ook dit flesje kon me jammer genoeg niet overtuigen. Ik hou het voorlopig dus bij een goede kop koffie ;)
Een leuke feloranje lippenbalsem van Apotheek-online, al is de lippenbalsem zelf gelukkig niet zo fel :) Geen enorme ontdekking, maar wel een goede lippenbalsem die doet wat hij hoort te doen. Zachte lippen met voldoende verzorging en hydratatie, meer moet dat niet zijn!
Verder zat er ook een Skin Appeal peeling van Louis Widmer in de doos. Ik had zelf nog geen producten van Louis Widmer getest, omdat ik al enkele keren had gelezen dat ze voor irritatie en huiduitslag zouden zorgen. Ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik deze tube heb getest met een beetje angst voor puistjes in het achterhoofd. Zat ik even verkeerd zeg! Deze peeling heeft een erg aangename fijne korrel en is erg zacht voor de huid. Geen doemscenario's met huiduitslag dus! Integendeel, mijn huid voelt enorm zacht aan en ziet er ook goed en gereinigd uit. Mijn mening over Louis Widmer is in ieder geval veranderd!
De Hydraskin light crème van Darphin had ik zelf net in een full size aangekocht. Hierover komt dus binnenkort een uitgebreide review, zodat jullie niet 2x hetzelfde moeten lezen ;) Ik kan wel verklappen dat ik erg tevreden ben over deze crème!
Ai ai, toen ik dit zakje zag kreeg ik een kleine huivering. Ik heb deze bodymilk een tijdje geleden geprobeerd toen mijn moeder hem had en hier heb ik geen goede ervaringen mee. Ik kreeg namelijk allemaal bultjes en rode vlekjes nadat ik hem had gebruikt. Niets voor mij dus! Mijn moeder is er wel erg tevreden over.
Hoe zeer ik ook hou van Avène, zijn dergelijke anti-rimpel producten voor mij nog niet meteen aan de orde. Ook deze heb ik aan mijn moeder gegeven, die nu eveens verliefd is op Avène :)
Toen ik deze tube zag, was ik wel heel blij! Ik gebruik de Normaderm producten van Vichy zelf al een tijdje en ik ben er enorm tevreden over. Heel handig om mijn tubes dus aan te vullen! Ook hierover lezen jullie binnenkort meer in een artikeltje over mijn gehele Normaderm routine.
Tot slot zaten er ook doekjes van Lactacyd in de doos. Ik mag deze zelf niet gebruiken, waardoor ik er ook weinig over kan vertellen. Hiermee wordt dus iemand anders blij gemaakt.

Kennen jullie apotheek-online.be al?