donderdag 30 januari 2014

Shoplog en mini-review: Kruidvat beautytools + laatste kans winactie! (nl)


Vandaag wil ik jullie de laatste shoplog en mini-review van mijn shopdagje in het Kruidvat laten zien en dat zijn enkele beautytools!


Omdat ik niet steeds zin en tijd heb om mijn kwasten te wassen, besloot ik om de kwastenreiniger van Kruidvat eens te proberen. Hij reinigt grondig en de haren blijven erg zacht. Ideaal dus voor een tussentijdse reiniging, al zou ik de grondige wasbeurten zeker niet achterwege laten! Als jullie hier een uitgebreidere review of een how to van willen zien: laat het even weten in de comments :) De kwastenreiniger straalt luxe uit, maar kost slechts 2,99 euro voor 200ml. Budgetproof!


Ik besloot ook om eens de kwasten zelf te proberen, dus ging de Kruidvat concealer kwast mee. Hij is erg zacht en tegelijk zijn de haren stevig genoeg om concealer aan te brengen. Deze kwast heeft me in ieder geval overtuigd om de andere kwasten ook eens te proberen. Deze kost 2,99 euro.



Tot slot geen kwast van Kruidvat zelf, maar van Beauty Essentials. Dit is een uitklikbaar lippenpenseel met een dopje zoals een stift. Zeker handig als je je make-up tasje schoon wil houden! Deze is natuurlijk niet te vergelijken met kwasten van MAC bijvoorbeeld, maar voor 1,89 euro heeft hij me zeker niet teleurgesteld!

Hebben jullie al beautytools van Kruidvat geprobeerd?

Je kan alleen vandaag nog deelnemen aan de winactie voor een setje lipglosjes: klik hier.

1 opmerking: