zaterdag 2 november 2013

Derde nominatie voor de Liebster Award

Intussen ben ik al voor de derde keer genomineerd voor de Liebster Award. Voor alle uitleg hierover kan je hier even een kijkje nemen. Deze keer werd ik genomineerd door Kayley! ^^ Omdat dit intussen mijn derde nominatie op korte tijd is, ga ik niet opnieuw 11 bloggers nomineren. Wel ga ik enkele vragen van Kayley beantwoorden, zodat jullie me nog wat beter kunnen leren kennen :)
 
3. Wat vind jij jouw beste eigenschap?
Ik kan heel goed luisteren :) Ik hou ervan om mensen te helpen als ze problemen hebben, zodat ik steeds een luisterend oor en een helpende hand aanreik :)
4. Heb je een motto?
Het is niet echt een motto, maar ik probeer van elke dag te genieten en ervoor te zorgen dat ik me niet meer druk maak in kleinigheden.
5. Wat maakt jou helemaal happy?
Ik word al snel happy hoor :D Lekker eten, cadeautjes, met de hubby een filmpje kijken...
6. Als iemand jou zou moeten spelen in een film over jouw leven, wie zou je kiezen?
Moeilijke vraag... Een gewoon, normaal meisje en zeker geen celebrity. Ik zou dan graag willen dat alles zo realistisch mogelijk is :)
7. Wat was vroeger jouw droomberoep?
Heel vroeger wou ik graag dierenarts worden. Zodra ik als klein meisje leerde dat je dan ook dieren moest laten inslapen, ben ik snel van dat idee afgestapt :)
8. Deel een willekeurige feit mee over jezelf!
Op dit moment ben ik lekker verkouden! :p
9. Lievelings restaurant? Dit wil ik echt weten, ik ben echt een foodie!
't Eetkafee in Heist-op-den-Berg :) Daar heb ik mijn olijven leren eten!
10. Je hebt nog maar een uur voor de zombie apocalypse begint, wat doe je?
Juichend in het rond springen? Stiekem ben ik echt een zombie-geek :D Ik zou een wapenarsenaal en voedsel beginnen inslaan en dan een plaats zoeken waar ik beschermd zit én tegelijkertijd een goed zicht heb op de zombies. (Lees: waar ik de crosshair van een sniper gemakkelijk op de hoofdjes kan richten)
11. Zou je liever een andere naam hebben? Wat zou het zijn?
Ik vind mijn naam verschrikkelijk, maar toch zou ik geen andere naam willen :)