maandag 1 juni 2015

Unboxing - Deauty Box Mei 2015


Jullie hebben vast al wat unboxings voorbij zien komen, maar jammer genoeg had mijn box deze maand wat vertraging. Traditiegetrouw wil ik hem toch nog even unboxen voor jullie!

Deze maand was er nog eens een thema.. of beter gezegd een samenwerking? Een samenwerking met de apotheek om je helemaal klaar te stomen voor de zomer. Heel wat producten die we nu echt nodig hebben!


Klorane - Smoothing And Relaxing Patches With Soothing Cornflower
2 patches - 2 euro (full size 14 patches - 14,40 euro)

Deze oogpatches zorgen ervoor dat de huid rondom de ogen verzacht en gekalmeerd wordt. Ik vind Klorane heel fijn en ik had hier zelf al enkele staaltjes van ontvangen. Hier ben ik dus zeker blij mee!


Caudalie - Divine Oil
15 ml - 3,66 euro (full size 100ml - 24,40 euro)

Deauty had ons al verklapt dat deze in de box zou zitten en dat was ook wel de reden waarom ik naar deze box uitkeek. Caudalie heeft bij mij alleen nog maar goede punten gescoord en ik ben dan ook erg benieuwd om te testen of deze olie mij ook bevalt!


Hansaplast - Herstellende Voetcrème
100 ml - 6,39 euro (full size)

Wanneer je sandalen gaat dragen, wil je natuurlijk dat je voeten er opperbest uitzien. Ik heb eerder al vermeld dat ik mijn voeten soms wel een beetje verwaarloos, maar ik ben er intussen al volop mee bezig! Ik gebruik nu regelmatig een voetscrub en deze crème kan daar alleen maar een goede aanvulling op zijn!


Bergasol - Zonnemelk SPF 20
25 ml - 4 euro (full size 125 ml - 20 euro)

Deauty zegt hierover zelf al dat we hier vorig jaar al van hebben genoten. Langs de ene kant ben ik wel blij, omdat ik deze zonnemelk enorm fijn vind. Langs de andere kant heb ik er toch een probleem mee dat er wéér een herhaling in de box zit. Dan vind ik toch dat het op zijn minst een full size had mogen zijn deze keer. Dubbel gevoel...


Arkopharma - Veinotonyl
15 capsules - 9 euro (full size 30 capsules - 18 euro)

Dit zijn capsules voor zware en vermoeide benen. Persoonlijk heb ik hier geen behoefte aan, omdat ik een trouwe gebruiker ben van de crèmes met kastanje zoals die van Etat Pur. Ik vind dat deze iets effectiever zijn, omdat je je benen tegelijkertijd ook masseert. Dit had voor mij dus vervangen mogen worden door een ander product. 


Phyto - Phytokératine Extreme Mask
50 ml - 10,75 euro (full size 200 ml - 43 euro)

Ook hier ook weer een dubbel gevoel. Dit masker zit in een mooi metalen potje, waardoor je het nadien nog kan hergebruiken. Het is ook een hele mooie hoeveelheid voor een sample. Maar ook hier is het eigenlijk weer een beetje herhaling, aangezien we de shampoo en conditioner van deze lijn al eens eerder ontvangen hebben. Deze vind ik dan eerlijk gezegd leuker om te krijgen dan de vorige, maar echt enthousiast ben ik niet. Misschien ook een beetje omdat ik merk dat deze producten niet zoveel doen voor mijn haar?


Eucerin - Even Brighter
20 ml - 9,6 euro (full size 50 ml - 24 euro)

Dit is voor mij hét product, waardoor ik de box de moeite vind. Ik ben intussen grote fan van Eucerin en deze Even Brighter dagcrème wilde ik al een tijdje proberen. Het is ook echt een royale sample, waardoor je het product op een degelijke manier kan testen. Hier ben ik heel blij mee! 


We hebben nog eens 7 producten gekregen, waarvan 1 full size. De rest zijn wel best grote samples, dus op dat vlak kunnen we absoluut niet klagen. De box heeft een waarde van een kleine 45 euro en dat is ook heel mooi. Ikzelf ben best tevreden met deze box, maar toch ben ik een beetje teleurgesteld door de herhalingen en doordat ik met niet echt omvergeblazen voel. Wel kijk ik enorm uit naar de volgende box, die een samenwerking zal zijn met Planet Parfum. Ik hoop daar enkele fijne merken en producten tegen te komen, met hopelijk nog eens wat make-up in draagbare kleuren!

Wat vinden jullie deze maand?