vrijdag 26 juni 2015

Unboxing - Deauty Box Juni 2015


Jaaaa, eindelijk was het zover! Gisteren kreeg ik de Deauty box van deze maand aan en deze keer was de box in samenwerking met Planet Parfum. Ik moet jullie niet vertellen dat ik razend enthousiast was vanaf het moment dat ik hoorde over deze samenwerking. Benieuwd naar de inhoud én of mijn enthousiasme ook terecht was?


Close - Oogschaduwpenseel
6,90 euro (full size)

Close is een nieuwe lijn van Planet Parfum, dus hier had ik sowieso nog niets van getest. Heel leuk om zo'n primeurtje te ontvangen en ik vind het ook heel fijn dat er eens een kwast in de box zit. Hier komt zeker nog een uitgebreide review van online, maar ik kan jullie alvast verklappen dat de eerste test mij niet teleurgesteld heeft! 


Carven - Le Parfum
1,2 ml - 1 euro (full size 100 ml - 86,70 euro)

Als extraatje zat dit parfum staaltje in de box. Het geldt gelukkig maar als een extra, want als onderdeel van de box zou ik dit best een beetje teleurstellend vinden. Wel fijn, maar absoluut niet mijn geur.


Shiseido - Benefiance Extra Creamy Cleansing Foam
30 ml - 13,2 euro (full size 125 ml - 50,50 euro)

Shiseido is zo'n merk waar ik eigenlijk zelf nooit iets van aankoop en dat heeft vooral met de prijs te maken. Het is dus heel fijn dat ik op deze manier toch kennis kan maken met hun producten. De verpakking ziet er in ieder geval heel mooi uit, dus hopelijk werkt dit reinigingsschuim ook nog eens goed!


René Furterer - Shampoo Naturia
50 ml - 3,20 euro (full size 200 ml - 12,90 euro)

René Furterer is al lang een favoriet merk als het op haarverzorging aankomt. De producten uit de Okara lijn worden hier dan ook met heel veel liefde gebruikt. Heel fijn dat deze shampoo in de box zit, maar wel zonde dat er geen rekening werd gehouden met het beauty-profiel. Een shampoo voor gekleurd haar is wat ik nodig heb en deze zal ik jammer genoeg niet gebruiken. Rood haar is zo al lastig (en ja ook duur) genoeg om te onderhouden, dus gebruik ik liever producten die daar volledig op aansluiten. Zowel mijn haar als mijn portemonnee zal me hier dankbaar voor zijn. 


Annayake - 24u Perfecting Care Continuous Hydration
15 ml - 13,95 euro (full size 50 ml - 46,50 euro)

Ik moet bekennen dat ik nog nooit een product van Annayake gebruikt heb, dus ik ben enorm benieuwd naar deze crème. Daar dient een ontdekkingsbox dus voor! 


Sampar - Golden Glow
15 ml - 14,95 euro (full size 30 ml - 29,90 euro)

Ook Sampar is totaal onbekend voor mij en hoewel ik het merk graag wil leren kennen, zal deze toch niet gebruikt worden. Ik hou absoluut niet van crèmes die je bruin maken en toen ik een klein beetje op mijn hand testte, zag ik meteen dat dit een verhaal van 50 tinten te bruin zou worden voor mij. Nee, ik hou het liever op een gewone poeder bronzer dan.


6 producten, waarvan 1 full size en 1 extraatje. Veel samples maar omdat het royale samples zijn, zal ik daarover zeker niet klagen! Ook de totale waarde van 53,20 euro is eigenlijk alleen maar positief. Toch ben ik niet teleurgesteld, maar ook weer niet echt enthousiast. Van een samenwerking met Planet Parfum had ik toch op zijn minst ook nog iets van make-up verwacht, want dat was één van de grote redenen waarom ik zo enthousiast werd van de samenwerking. Voor mij is het dus een goede box, maar voor deze samenwerking waren er zoveel opties om de box zoveel beter te maken. Een gemiste kans eigenlijk...

Wat vinden jullie?