dinsdag 12 mei 2015

A peek in my stash - lip goodies!

De vragen om stash-artikeltjes blijven zich opstapelen. U vraagt, wij draaien! Vandaag wil ik nog een deeltje van mijn stash laten zien en deze keer zet ik mijn lipproducten in the spotlights. Van sommige dingen is er al een review verschenen en van andere moet die nog komen. Ik zal telkens een linkje in de namen plaatsen, zodat jullie gemakkelijk bij de juiste artikeltjes terechtkomen. Enjoy!


Ik zei het onlangs al, maar mijn MAC stash is dus sinds enkele maanden weer enorm uitgebreid en veranderd. Ik kan gewoonweg niet weerstaan aan de heerlijke formule van de lipsticks en dus is er weer wat nieuws bij. Momenteel heb ik 2 kleuren van de Pro Longwear Lipcolour: For Keeps en Unchanging. De specialere lipstick bovenaan is een Pro Longwear Lipcreme in Till Tomorrow. Ik heb mijn gewone lipsticks intussen van 2 naar 4 kleurtjes gebracht: Politely Pink, Marquise D', Patisserie en Viva Glam V. Allemaal heel draagbare kleurtjes, omdat ik voor die prijs gewoon echt niet wil dat mijn producten maar één keer per jaar gebruikt zouden worden. Momenteel is er nog een nieuwtje onderweg en die staat dus nog niet op de foto: Real Redhead.


Naast MAC is ook KIKO echt wel een vaste waarde in mijn stash geworden. De Double Touch Lipsticks zijn enorm vergelijkbaar met de Pro Longwear Lipcolours van MAC en ook daat heb ik er 2 van: 101 Natural Rose en 102 Pink Mauve. Er is nog maar 1 lipstick die ik heel vaak gebruik en dat is 92 Cold Natural Beige. Nog een grote favoriet zijn de Kiss Balms, een soort van gekleurde lippenbalsem met veel glans. Daarvan heb ik er al enkele opgebruikt en momenteel heb ik er nog 4: Red Berries & Ice Cream, Candy Cane, Apricot en Orange & Cinnamon.


The Balm is dan weer een nieuwe liefde van mij, die eigenlijk vooral begon bij de palettes. Nu heb ik 1 lipstain in Beauty Queen en 1 lipstick in Mai Billbepaid. Eerlijk is eerlijk: ik viel vooral voor de heerlijk geurende lipglossjes. Niet verwonderlijk dat ik er nu al 5 heb: Strawberry My Shortcake, Water My Melon, Cocoa My Coconut, Ruby My Grapefruit en Pink My Lemonade. 


Dan heb ik nog 6 lipsticks van andere merken, die ik ook heel graag gebruik. Bovenaan zie je de Essence Long Lasting lipstick in Natural Beauty en een Yves Rocher Cherry Oil lipstick in Marron Glacé. Onderaan heb ik van links naar rechts: 2B lipstick in Cup of Moka, Too Face mini in Naked Dolly, Dior Addict lipstick in Tailleur Bar en de Catrice Urban Baroque lipstick in Marie Antoinette. 


Mijn "Chubby Sticks" zijn wel verkleind in hoeveelheid, omdat de kleuren zo gelijkaardig waren. Nu heb ik alleen nog de Clinique Chubby Stick in Curviest Caramel en Catrice in Rose & Woody


Voordat jullie het al zeggen: ik weet dat een lipscrub eigenlijk veel goedkoper is als je hem zelf maakt. To be fair: soms kan ik gewoon niet weerstaan aan de heerlijke geurtjes en smaakjes. Van KIKO heb ik momenteel Candy Cane, Orange & Cinnamon en Red Berries & Ice Cream. De Lush Popcorn scrub is ook nog steeds enorm geliefd!


In tegenstelling tot veel vrouwen, ben ik eigenlijk absoluut geen lipgloss fan. Een lipgloss moet dan ook echt wel volledig voldoen aan mijn voorkeur vooraleer ik hem koop, want plakkerig spul blijft gewoon ongebruikt liggen. Diegene die hier liggen zijn voor mij dan ook niet plakkerig en tegelijk relatief verzorgend. Van Urban Decay heb ik Naked en Sesso. Clarins heeft me dan weer helemaal overtuigd met de Instant Light lip perfector in Rosewood en de lip comfort oil in Honey. Verder heb ik nog een Nars mini in Istria, Rituals in Eve's Kiss en Philosopy in Melon Daiquiri. 


Deze potjes zagen jullie al verschijnen in mij stash over The Body Shop, maar ook hier kan ik niet anders dan ze een welverdiend favorieten-plaatsje geven. Er komt zeker nog een review over deze 11 lipbutters en de versies die ik heb zijn: Chocomania, Honeymania, Sweet Lemon, Coconut, Strawberry, Vanilla Brûlée, Honey Bronze, Blueberry, Pink Grapefruit, Shea en Mango. 


De lippenbalsem van Korres hebben jullie onlangs nog zien verschijnen in dit artikel. Dit zijn Clear, Rose, Purple en Pink. Peach staat niet bij op de foto, omdat die momenteel in mijn handtas overal mee naartoe gaat!


Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik een superliefhebber van lippenbalsem ben? Ik gebruik ze altijd en overal en eigenlijk kan ik niet meer zonder. Hier zien jullie Honey van Burt's Bee's, Bodysol in SOS en Orchidee, Framboos van Yves Rocher, Maybelline Baby Lips in Hydrate en Antioxidant Berry, 2B Hydrastick in Deep Rose en de Caudalie Lip condotioner. 


Ja... Nog meer lippenbalsem, maar deze zijn in een potje. Nee ik moet nog niet naar lipbalm-rehab! ;)
Deze gebruik ik vooral thuis met een penseeltje, omdat ik een stick gewoon veel handiger vind om mee te nemen. Toch zijn potjes voor mij zeker even fijn en daarom heb ik W7 n Atomic Apple, Carmex Classic Jar, Rosebud Salve in Brambleberry Rose, Lush Lip Service en Sleek in Peach Perfection en Raspberry Rhapsody.

Als jullie graag ergens een review van willen zien, dan roep je maar even! ;)

Wat is jullie holy grail in je lip-stash?