maandag 23 maart 2015

Unboxing: Deauty Box maart 2015

Het is cadeautjes-tijd! En dat zowel voor jullie als voor mij! Morgen komt namelijk de beloofde winactie online voor jullie! Voor mij was het vandaag al cadeautjes-tijd met de Deauty Box. Benieuwd of ik deze maand wat enthousiaster ben?

De verpakking vond ik deze maand in ieder geval al heel leuk. De doos was hetzelfde als de andere maanden, maar deze keer zaten de producten zelf in een zakje. Heel leuk gevonden! Ook de inhoud valt bij mij best in de smaak! En toch....

"Hmmm, heb je al kunnen genieten van de eerste zonnige dagen? We hopen het! Het is tijd om onze ogen te doen ontwaken en om onze uitstraling terug fris en gezond te krijgen. We mogen onze huid echter niet vergeten, ze verdient extra aandacht om het wisselende weer van maart te weerstaan. De Deauty Box van maart is royaal gevuld met luxeproducten in handtassenformaat. Zo heb jij je first aid kit altijd bij, klaar om afscheid te nemen van de winter en de lente met open armen te verwelkomen!"


"Meet 'Crème Jeunesse des Mains' van Clarins, de meest multifunctionele handcrème ever seen. Hij hydrateert, verzacht, beschermt, vermindert ouderdomsvlekken én versterkt de nagels. 'Hoe kan dit?' horen we jullie denken. Wel, deze handcrème combineert al het moois wat in de natuur terug te vinden is. De sesamolie hydrateert, onverzeepbare bestanddelen van karitéboter beschermen de huid tegen agressieve weersomstandigheden, mirr-extract gaat ouderdomsvlekken tegen en de Japanse moerbei versterkt. 's Ochtends of meerdere keren per dag aanbrengen."

Een full size van 100ml kost 21,90 euro, zodat deze reisversie van 30ml een waarde heeft van 6,57 euro. Ik hou van handcrèmes en ik hou van Clarins. Hier ben ik dus enorm blij mee!


"Vergeet dun geëpileerde wenkbrauwen, sinds topmodel Cara Delevigne de modewereld heeft veroverd, zijn weelderige wenkbrauwen een must. En bij volle wenkbrauwen horen natuurlijk ook volumineuze wimpers. Gezegend met geen van beide? No worries! De Lash Enhancing Serum van Lashem verlengt en versterkt de wimper- en wenkbrauwharen. Ja, écht! Aanbrengen voordat je in bed kruipt op een gereinigd gezicht. Schoonheidsslaapjes waren nog nooit zo effectief!"

Het was natuurlijk al gezegd dat dit vooral reisversies zouden worden, maar dit is wel een dure sample. Een full size van 3ml kost 63 euro, zodat deze 1ml op maar liefst 21 euro komt. Ik heb dit product niet echt nodig naar mijn mening, omdat ik al lange wimpers en best volle wenkbrauwen heb. Toch ben ik enorm benieuwd naar de werking. I'll keep you updated!


"Bij die weelderige wenkbrauwen en volumineuze wimpers horen natuurlijk ook een frisse blik. Lashem is een Amerikaans cosmeticamerk dat de natuurlijke schoonheid in vrouwen naar boven wil brengen. Daar willen we graag in geloven. Deze 3 in 1 Eye Bright vermindert donkere kringen en fijne lijntjes, voorkomt het ontstaan van kraaienpootjes, hydrateert de gevoelige huid rondom de ogen en gaat wallen tegen. Heerlijk om eens een dagje mascara achterwege te kunnen laten"

Een full size van 15ml kost 35,99 euro. Dat wil zeggen: 11,99 euro voor deze 5ml versie. Hier ben ik dus ook heel benieuwd naar. Ik ken het merk niet, maar het klinkt wel erg goed.


"De juiste huidverzorging betekent niet alleen de huid hydrateren en beschermen met aangepaste dag- of nachtcrèmes. Het is ook belangrijk dat de huid goed wordt voorbereid om deze producten op te nemen. Dit wordt af en toe vergeten. Daarom is de Lotion Micellaire 3 in 1 je nieuwe must-have. De dermatologische laboratoria van Eucerin hebben hiervoor speciaal het nieuwe gamma DermatoCLEAN ontwikkeld. En met de expertise die Eucerin kenmerkt, knikken we braafjes ja als ze zeggen dat de huid beter ademt en zuurstof opneemt wanneer ze goed gereinigd en gehydrateerd wordt."

Een sample van 20ml (1,25 euro) en de full size van 200ml kost 12,5 euro. Eerst was ik heel blij hiermee, maar toen viel mijn euro! Ik heb deze al ontvangen in de box van april 2013 en dat was zelfs een grotere versie van 125ml. "Nieuwe gamma" mag je dus best met een korrel zout nemen, aangezien ik sinds toen al aan mijn derde rebuy zit... Deauty kom op, hoe vaak gaan jullie nog hetzelfde product aan je trouwe abonnees geven? Vooral van Eucerin zie ik herhaling na herhaling verschijnen. Dit is dan ook echt wel het product wat voor mij een enorme teleurstelling brengt voor deze box!


"Ho stop! Dit is geen nagellak, maar de Coral Blossom Cheek Stain van MeMeMe. Aanbrengen op de wangen voor een gezonde glowy teint of op de lippen voor kissable lips. Het is eens wat anders dan het zoveelste poeder of de zoveelste lipgloss. Erg leuk is ook dat de liquide vloeistof toelaat om de kleur op te bouwen, zo kies je zelf hoe intens je de Coral Blossom Cheek Stain gebruikt. En oh, deze zachtroze koraalkleur is helemaal lenteproof!"

Ja een full size! Dit flesje van 12ml kost normaal 8,25 euro. Voor mij is het een tikje minder, omdat ik deze een hele tijd terug zelf heb gekocht. Maar dat kon Deauty natuurlijk onmogelijk weten! Ik ben altijd enorm tevreden geweest over MeMeMe en ik ben dan ook heel blij om dit merk ook bij Deauty te zien!


"Een smokey look is ondertussen uitgegroeid tot een echte klassieker. Tutorials genoeg online, maar het vinden van dé goede oogschaduw is minder vanzelfsprekend. Stop met zoeken lieve Deautista's. Deze Trio Pressed Eye Shadow Mixture van MeMeMe is gepigmenteerd, makkelijk aan te brengen en heeft net de juiste dosis sparkle om je te laten schitteren. Give it to MeMeMe!"

Nog een full size van 8,39 euro. Yay, nog MeMeMe! Ik heb deze en de andere trio's dus echt letterlijk vorige week in de sale besteld! Bummer, maar dan maak ik er gewoon iemand anders mee blij. Voor diegenen die het merk niet kennen, geef het echt even een kans want de pigmentatie en kwaliteit is echt heel goed! Van deze en de vorige zullen jullie de reviews dus snel zien verschijnen!


Met een waarde van 57 euro aan hele fijne producten mogen we eigenlijk niet klagen, maar awel, ik ga dat toch doen! Nu wil het lukken dat ik net een mail heb ontvangen van Deauty.nl, want jawel, Deauty gaat nu ook naar Nederland. In die mail staat dat de Nederlandse box een waarde heeft van minimaal 70 euro met daarin minstens 3 full size producten en hij is dan ook nog eens 2 euro goedkoper. Onze box werd duurder om een grotere waarde te verzekeren, maar in Nederland kost hij minder en is hij meer waard? Niet slecht bedoeld naar onze Nederlandse vrienden, maar sorry, dat vind ik toch tegenstrijdig. Bovendien kunnen wij ook de Nederlandse box bestellen met 2 euro extra verzendkosten. Dan zitten we gewoon op de prijs van onze box, die nu gratis verzonden wordt. Oké, de Nederlandse Deauty is de vervangen van Prettybox en dat was in handen van de mensen van de WAAT-box. Maar als Deauty dit echt heeft overgenomen en meer moeite doet dan WAAT, zou er toch wat meer gelijkheid moeten zijn?

Wat vinden jullie?