dinsdag 24 maart 2015

Winactie: win een mooi gevuld beauty-pakketje!


Belofte maakt schuld en zoals beloofd: vandaag komt de winactie online! Ik ga jullie opnieuw verwennen met een leuk pakketje vol met beauty-goodies en accessoires! Opgelet: tot het einde van de winactie kunnen er nog extra spulletjes bij in het pakketje komen. Het is dus best mogelijk dat er nog tal van leuke extraatjes in dit leuke pakje zullen belanden. Benieuwd wat er in zit? 


Wie mooi wil zijn, moet badderen! Daarom zit er een heerlijke badcupcake, douchepuff en de oh zo gelieefde Sweet Lemon zeep van The Body Shop in de set. Om al je leuke badspulletjes op te bergen, heb ik er ook een leuk doosje van Hello Kitty in gestopt. 


Verder krijg je ook een MYNY bodylotion van DKNY, een Hydra 24 uur bodylotion van Payot en een Natural Bronzer van Garnier om je voor te bereiden op de zomer. 


Ook je gelaat moet stralen natuurlijk! Daar ga ik voor zorgen met een A-Derma Sensifluid, Gouttes Bleues van Opticalmac en een Normaderm Nachtcrème van Vichy. Die laatste is mijn grote favoriet!


Wie deze zomer op reis gaat, kan natuurlijk ook wat travel essentials gebruiken. Daarom krijg je van mij een Eucerin showergel, Batiste droogshampoo en Weleda badolie. 


Parfum is nogal groot en gevaarlijk in je reistas, dus heb ik gezorgd voor enkele mini's om mee te nemen!


Ik kan jullie moeilijk de zomer laten ingaan zonder enkele van mijn persoonlijke make-up favorietjes! Ik laat jullie kennismaken met de Cherry Oil lipstick van Yves Rocher, Nyx lipgloss, een heerlijk ruikende lipbalm van Exotic, mijn favoriete gekleurde lippenbalsem van Korres, de Clinique high impact mascara en mijn favoriete liquid liner van Catrice. 


Naast je lichaam mag ook je outfit wat opgefleurd worden, dus zit er ook een hele leuke armband in de set. 


Tot slot wil ik jullie verwennen met een mooi juwelensetje. Helemaal summer-proof en ready to go!


Wil jij dit pakketje graag winnen? Lees dan snel wat je moet doen om deel te nemen en kans te maken!

1. De winactie is internationaal. Als je minderjarig bent, vraag dan even toestemming aan je ouders zodat ze niet vreemd opkijken als je dit leuke pakje wint!

2. Laat een reactie achter op dit artikel met daarin dat je meedoet en laat een geldig e-mailadres achter zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt.

3. Volg mij op Bloglovin'

4. Voor extra kansen: 1 extra kans per extra stap!
    1) Like dit artikel op Bloglovin' 
    2) Volg mij op Facebook.
    3) Like en/of deel het artikel op Facebook
    4) Stel mij een vraag. Nadien maak ik een artikel met al mijn antwoorden op jullie vragen!
    BELANGRIJK: Vertel zeker ook even welke extra stappen je hebt ondernomen.

5. Deelnemen kan tot en met zondag 19 april.