donderdag 25 september 2014

Unboxing - Deauty box van september 2014 (nl)


Jaja, het is weer die tijd van de maand: de Deauty box! Een beetje jammer dat er al even geen thema-boxen meer geweest zijn, maar dit had Deauty deze maand te vertellen: "Een nieuw seizoen betekent nieuwe beautyproducten! Bij deze stellen we je graag enkele van onze nieuwe favorieten voor die altijd van pas komen in je handtas. Daarbij kunnen we met trots zeggen dat er maar liefst 4 nieuwe partners in deze box zitten. Benieuwd? Ontdek ze snel hieronder!"


"Dit poeder geeft je kapsel dubbel zoveel volume ook al is je haar plat, dun of moeilijk te stylen. Breng het poeder aan op je haar, masseer het goed in zodat het product gelijk verdeeld wordt en geniet vervolgens van je nieuwe look! Dit product is gemakkelijk mee te nemen, zodat je op elk moment en overal een prachtig kapsel kan creëren. Bij Deauty zijn we alvast fan!"

Dit is een full size van 20 gram en kost normaal 25 euro. Ik vind het op zich wel een leuk product, maar het is niets voor mij. Bij Deauty zijn ze misschien fan, maar Saskia is dus geen fan. Nuja bij een box zit er altijd wel iets dat je minder fijn vind, dus daar doe ik niet moeilijk over.


"Deze anti-blaar gel van Hansaplast komt van pas in élke handtas! Deze onzichtbare gel maakt de huid glad, vermindert wrijving en voorkomt op doeltreffende wijze de vorming van blaren. Breng de gel preventief aan op plaatsen die gevoelig zijn voor blaren. Tijd om je nieuwste paar schoenen voor deze herfst boven te halen!"

Ook dit is een full size van 10ml en kost 5,09 euro. Dit komt me eigenlijk wel van pas nu ik een nieuw paar schoenen heb om in te lopen. Ik ben benieuwd of het werkt! Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik dit niet echt verwacht in een beautybox. Het vorige product van Hansaplast (de scrub voor zachte en mooie voeten) vond ik wel passen in zo'n box.


"Dit pittige rood is dé must-have voor al je komende events eb de perfecte afwerking voor al je outfits. Onze nieuwe partner, Ciaté, staat voor Colour, Innovation, Aspiration, Trend en Extraordinairy. Een ware ontdekking als je het ons vraagt en de ideale kleur die perfect aansluit bij de herfstkleuren."

Dit is een full size maar dan wel een mini die normaal 6 euro kost. Toen ik hoorde dat Ciaté partner werd, was ik enorm enthousiast. Ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik best teleurgesteld was toen ik zag dat het een mini was. Ik ben wel blij met het lakje, al had het voor mij een full size en een iets originelere kleur mogen zijn.


"Met de herfst in het land komt deze multifunctionele emulsie zeker van pas! Hij corrigeert intensief de tekenen van oneffenheden, zoals zichtbare poriën, puistjes en vlekjes. Door het extract van Lempuyang vermindert deze emulsie ook een vale teint. Elke ochtend en avond aanbrengen op een gereinigd gelaat om de zachtheid en hydratatie van de huid te optimaliseren."

De full size van 75ml kost normaal 52 euro, waardoor deze sample van 15ml een waarde heeft van ongeveer 10,40 euro. Erg leuk dat Shiseido een nieuwe partner is en naar deze emulsie ben ik wel benieuwd. Als hij doet wat hij belooft, is dit zeker een interessante aanwinst!


"Deze zachte douchegel heeft een rijke textuur en hydrateert de huid zodat deze fris, zacht en aangenaam aanvoelt. Het merk gebruikt in zijn producten mineralen en antioxidanten uit de Dode Zee, die op -417 meter onder de zeespiegel ligt. Dit verklaart meteen de naam 'minus 417'. We raden aan dit product te gebruiken na een scrub, zodat je huid nog zachter aanvoelt."

Dit is een full size maar dan wel een reisversie die normaal 4,20 dollar kost. Ik kende het merk nog niet en gezien de uitleg is dit dus zeker een ontdekking voor mij. Ik moet zeggen dat de geur niet echt mijn ding is, maar ik wel hem zeker een kans geven om te kijken of hij goed werkt!


De totale waarde ligt rond de 50 euro, waardoor je je geld er wel weer voldoende uithaalt. Over de inhoud ben ik deze maand toch iets minder enthousiast. In vergelijking met vorige boxen ligt het 'wauw'-effect toch een stukje lager. Ik hoop dus dat de volgende terug wat leuker worden!