vrijdag 26 september 2014

Catrice Ultimate Lash Multimizer mascara (nl)


Mascara moet je regelmatig vervangen en tijdens mijn zoektocht viel mijn oog op deze mooie matte zwarte huls: de Ultimate Lash Multimizer van Catrice. Ik heb de Ultra Black versie gekozen, omdat paars stiekem mijn lievelingskleur is :)


Dit kunststof borsteltje belooft je wimpers meer volume te geven en de wimpers mooi te spreiden. Mijn eerste idee was: HUGE! Deze borstel is echt enorm groot, waardoor ik hem wel wat moeilijker vind werken in de ooghoeken. 


Links zie je mijn ogen zonder mascara en rechts met mascara. De wimpers zijn overduidelijk dikker, voller en langer. Het resultaat vind ik zeker geslaagd, MAAR.... De grote maar... Mooi resultaat en toch vind ik dit één van de slechtste mascara's die ik zelf al heb geprobeerd. Na een drietal uurtjes begonnen mijn ogen te branden en jeuken, omdat de mascara afbrokkelde en de stukjes mijn ogen irriteerden. Ik dacht dat ik misschien een versie had gekocht die wat uitgedroogd was, dus een maandje later kocht ik een nieuwe in een actie van Kruidvat. Beter? Nope, hetzelfde verhaal met als eindresultaat dat beide mascara's nu in de vuilbak liggen. 

Voor mij een absolute no-no, want ik vind draagcomfort veel belangrijker dan mooie resultaten. Wil je hem toch graag proberen, dan kan je hem kopen bij de drogist voor 4,59 euro.

Hebben jullie betere ervaringen met deze mascara?